• Iedereen heeft het steeds over toetsweken, is onze school de enigste die daar niet aan doet? Zo ja, dan ben ik daar onwijs blij mee. Wij hebben alleen nog maar deze week les en dan hebben we geen les meer, maar twee project weken (waarvan de 2e klassers één week op kamp zijn, ik dus ook. De week erna zijn de 3e klassers op kamp.) Dan hebben we nog rommelweek(boeken inleveren/nablijven/rapport ophalen). Wat hebben jullie nog? (nerd)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    na de toets week boeken inleveren en cijfers van de proefwerk week + raport ophalen x)


    She said: I gotta find out for myself

    Hmm wij hebben volgende week nog gewoon les. En die week daarna zijn we maandag en vrijdag vrij, dinsdag sporten en zwemmen, woensdag keuzedag (je moest iets invullen), en donderdag boeken inleveren en rapport halen. That's it. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    wij hebben ook geen toetsweek.. alleen de bovenbouw heeft dat. ik heb nog heel veel toetsen, dagje amsterdam, activiteitenweek en die rommelweek zoals jij het noemt. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nope. Geen toetsweek.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    wij moeten gewoon naar school blijven gaan want wij hebben ook geen examens
    en dan de laatste week volgende week dus nog boeken inleveren en da ist:D
    dan vakantie(hoera)


    Nothing can stop me, I'm stronger than ever

    3 weken school
    1 week toetsweek
    maandag boeken inleveren
    vrijdag rapport ophalen.
    tussen maandag en vrijdag vrij xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik moet deze week nog naar school en heb geen toetsweek, volgende week heb ik cultuurdagen en sportdag, cultuurdag is dat we iets doen over een andere cultuur zoals potten bakken, indisch eten maken enz.. en daarna heb ik de week erna nog 2 dagen dat ik boeken moet inleveren en rapport.
    en daarna VAKANTIE!


    Be yourself and not someone else!

    Deze week toetsweek, volgende week sportdag en boeken inleveren, die week daarna nog een sportdag en rapport ophalen.
    dan: Vakantie :D


    I am an idiot, I move.

    AvrilTomxMii schreef:
    na de toets week boeken inleveren en cijfers van de proefwerk week + raport ophalen x)

    same here


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    AvrilTomxMii schreef:
    na de toets week boeken inleveren en cijfers van de proefwerk week + raport ophalen x)


    hier ook


    We can only learn to love by loving.

    deze week is de laatste toets week en de 25ste hebben we dan vakantie zeg maar
    alleen moeten we dan nog 2 juli de boeken in leveren ofzo:Z
    xx


    /

    Woensdag, donderdag en vrijdag PW-week. Maandag en dinsdag eigenlijk ook maar ze hebben 7 proefwerken op 3 dagen gezet.
    En woensdag boeken inleveren, en dan krijgen we ooit nog rapport en nog Mega Manifestatie ofzo en dan ben ik vrij -wbw-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Schoolexamens.--' nog even aan het einde van het jaar, superleuk. En dan nog bagger sportdagen enzo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij ons had eerst alleen de bovenbouw toetsweek, maar nu ook de onderbouw. Eigenlijk ben ik daar wel blij mee want hiervoor kregen we in de laatste week ook veel toetsen op maar dan ook nog met gewoon HW -in de toetsweek mag dat niet- en we hebben vroeger vrij.
    Mijn toetsdagen beginnen morgen en duren tot en met maandag.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ben nu twee weken op stage. Daarna toetsen inhalen als je dat nog niet had gedaan. Dan boeken inleveren en rapport halen. That's it.


    Music is the new sex