• Iedereen heeft het steeds over toetsweken, is onze school de enigste die daar niet aan doet? Zo ja, dan ben ik daar onwijs blij mee. Wij hebben alleen nog maar deze week les en dan hebben we geen les meer, maar twee project weken (waarvan de 2e klassers één week op kamp zijn, ik dus ook. De week erna zijn de 3e klassers op kamp.) Dan hebben we nog rommelweek(boeken inleveren/nablijven/rapport ophalen). Wat hebben jullie nog? (nerd)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb alleen morgen nog de uitslag van de examens, daarna misschien herkansingen en daarna nog de diplomauitreiking :Y) Als ik slaag x_x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb nu tot volgende week dinsdag proefwerkweek, daarna nog wat activiteiten en daarna boeken inleveren en vrij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Donderdag beginnen met de examens ..
    Volgende week dinsdag eindigen met examens ...
    De week erop maandag van 09.00 u tot 11.30 u naar school gaan en tussen 14.00u en 15.00u rapport gaan halen ... Dan voor de rest VAKANTIE ...

    bij ons heeft alleen Havo & hoger dat..

    Ik dus lekker niet :'D

    Nog examen tot dinsdag. En dan paar dagen thuis. En rapportje afhalen, enkel heb ik geen idee wanneer :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    heb deze week nog themaweek, volgende week portfolioweek en als je portfoliomap niet in orde is moet je die in de week erna goed maken en dan ben je gewoon vrij daarna (: en als je map al in orde is ben je na je portfoliogesprek klaar.


    -

    Immortal schreef:
    3 weken school
    1 week toetsweek
    maandag boeken inleveren
    vrijdag rapport ophalen.
    tussen maandag en vrijdag vrij xD

    zoiets zal ik ook wel hebben :Y)