• Een meisje uit België wou drie stipjes naast haar oog tattooeren, alleen de tattooeerder was Frans en het meisje kon alleen Nederlands. End of story. Ze klaagt meneer tattooeerder aan, omdat hij dus 53 sterretjes teveel heeft gezet.
    het meisje claimt in slaap te zijn gevallen onder het zetten van de 56 tattoos op haar gezicht.
    bron
    Dat wijf lult dik als je het mij vraagt.. ¬¬
    Edit:
    Het kind gaat de helft van de tattoos weg lazeren, op kosten van de tattooeerder. Dit doet hij om zijn naam zuiver te houden.



    (bericht aangepast door een moderator)


    The economy is suffering, let it DIE!

    Je hebt nu dus zo'n programma en daar kan je zien hoe die sterretjes jóu staan. 8D


    -

    http://www.toputourworkon.com/kimberlizer/

    Dat is de 'Kimberlizer.'


    -

    Esmaye schreef:
    http://www.toputourworkon.com/kimberlizer/

    Dat is de 'Kimberlizer.'

    De link doet het niet bij mij


    Your Butt is Mine!

    Esmaye schreef:
    http://www.toputourworkon.com/kimberlizer/

    Dat is de 'Kimberlizer.'

    Je linkt doet 't niet + zat ik net ook op x] lol

    Conspiracy schreef:
    HAHAHAHAHAHAAAA ZOMG
    vandaag stond de krant vól met spotprenten daarover; zoals iets van Carglass: Sterretje? Carglass hersteld, Carglass vervangt ;D

    HAHAHAH LOL!
    OWNT!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik weet hoe het voelt om een tattoo te laten zetten,, en no way dat je daarbij in slaap valt

    ze wil gewoon beroemd worden xD


    I'm dreaming my end till I'm living it

    r0ckstar schreef:
    Ik weet hoe het voelt om een tattoo te laten zetten,, en no way dat je daarbij in slaap valt

    ze wil gewoon beroemd worden xD

    Kutwaif D:
    Well, it did work.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Omfg, zo'n slecht verzonnen verhaal. Zij wou dat hij stopte maar hij stopte niet. Tuurlijk, je gaat ook echt iemand onder dwang tattoëren. En serieus alsof ze niet merkte dat hij in plaats van naast haar oog op haar neus en kin aan het tattoëren was.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Weeeeeel, nu komt er een dokter met 't verhaal af dat ze flauw zou gevallen zijn door de pijn of zo.

    > zoals ik er net heb bijgepropt, dit zou goed een domme grap van MNM kunnen zijn, en vanddaag zou de ontknoping ofzo zijn? (gisteren naar villa van thilt gezien).
    Als dit echt een domme grap is, zie ik er de humor niet van in. ._.
    Ik dacht van meet af aan al dat MNM een domme radiozender zou worden, maar dit?
    'k hoop nog steeds dat het geen domme grap is en dat heel dat gedoe gewoon fake is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ze wil gewoon media aandacht >.<'
    je kan niet in slaap vallen,het doet teveel pijn.
    En eerst zegd ze van 'de man sprak frans,en ik kan enkel Nederlands en een beetje engels'
    daarna zegd ze 'de man vroeg me of ik meer sterren wou,en telkens als ik vroeg of hij wou stoppen,zei hij dat hij er nog een paar moest zetten'

    ik dacht da ze geen frans kon >.< ?


    everybody needs a song.

    Het ís geen grap van MNM, dears mods ^^ Dat heeft zelf in de krant etc gestaan : )

    Conspiracy schreef:
    Het ís geen grap van MNM, dears mods ^^ Dat heeft zelf in de krant etc gestaan : )

    Niet? Dan zijn ze toch nog nét ietss beter dan ik dacht, maar goed.
    'k vind het nog steeds maar raar eigenlijk!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Niet? Dan zijn ze toch nog nét ietss beter dan ik dacht, maar goed.
    'k vind het nog steeds maar raar eigenlijk!

    Nope,
    Tja het is raar maar een dokter zei, ik weet de naam niet meer want 't was zo'n speciale dokter, dat ze is flauwgevallen van de pijn of zo.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Nope,
    Tja het is raar maar een dokter zei, ik weet de naam niet meer want 't was zo'n speciale dokter, dat ze is flauwgevallen van de pijn of zo.

    Nou dan had ze punt 1 al gewoon moeten zeggen dat ze flauwgevallen was en niet in slaap gevallen was ><'. Nu klinkt het al iets geloofwaardiger..


    If you had never come out of the blue, I would've stay