• Een meisje uit België wou drie stipjes naast haar oog tattooeren, alleen de tattooeerder was Frans en het meisje kon alleen Nederlands. End of story. Ze klaagt meneer tattooeerder aan, omdat hij dus 53 sterretjes teveel heeft gezet.
    het meisje claimt in slaap te zijn gevallen onder het zetten van de 56 tattoos op haar gezicht.
    bron
    Dat wijf lult dik als je het mij vraagt.. ¬¬
    Edit:
    Het kind gaat de helft van de tattoos weg lazeren, op kosten van de tattooeerder. Dit doet hij om zijn naam zuiver te houden.



    (bericht aangepast door een moderator)


    The economy is suffering, let it DIE!

    xBillster schreef:
    (...)

    ze zei zelf dat ze in slaap is gevallen, dus dan ga jij toch niet zeggen dat het anders is ...

    Daarom dat ze vanmorgen op de radio klaar en duidelijk zei dat ze is flauwgevallen? C'mon ;]

    LALALALALA schreef:
    idd en als ze al flauwviel gaat die tattoeerder toch niet vrolijk doortattoerenXD





    dat zou tog wat zijn xD,, er wordt heus wel gestopt met tattooeren als iemand flauw valt


    I'm dreaming my end till I'm living it

    r0ckstar schreef:
    (...)




    dat zou tog wat zijn xD,, er wordt heus wel gestopt met tattooeren als iemand flauw valt

    Toch ook als iemand in slaap valt dan, dat ziet 'r net hetzelfde uit hoor ;D

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Toch ook als iemand in slaap valt dan, dat ziet 'r net hetzelfde uit hoor ;D



    ja,, maar als ze in je gezicht bezig zijn en jij valt flauw van de pijn,, zien ze er wel verschil in. Je hebt haast geen bloed meer bij je hersenen dus ben je spierwit,, en zodra je bij komt vraag je tog meteen of ze willen stoppen. En ze kan nooit pas zijn bijgekomen toen haar pa binnenkwam,, want ze zal wel een deel hebben gelegen en dan krijgen je hersenen weer bloed,, en kom je vanzelf bij :Y)


    I'm dreaming my end till I'm living it

    r0ckstar schreef:
    (...)


    ja,, maar als ze in je gezicht bezig zijn en jij valt flauw van de pijn,, zien ze er wel verschil in. Je hebt haast geen bloed meer bij je hersenen dus ben je spierwit,, en zodra je bij komt vraag je tog meteen of ze willen stoppen. En ze kan nooit pas zijn bijgekomen toen haar pa binnenkwam,, want ze zal wel een deel hebben gelegen en dan krijgen je hersenen weer bloed,, en kom je vanzelf bij :Y)

    Ik kan er niet aan doen dat dat hetgene is wat ze vanmorgen op de radio heeft gezegd, ze zei duidelijk dat ze was flauwgevallen

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik kan er niet aan doen dat dat hetgene is wat ze vanmorgen op de radio heeft gezegd, ze zei duidelijk dat ze was flauwgevallen




    was ook niet naar tegen jou bedoelt hoor,, egt niet xD,, alleen het lijkt het me zo sterk dat het zo is gegaan. Ik zou niet weten wat ze gezegd heeft want ik heb het radiogesprek niet gehoord.


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Het is volgensmij niet flauwgevallen hoor :/
    Ze lult


    The economy is suffering, let it DIE!

    zoals ik al zei,, ze wil gewoon beroemd worden xD


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Ik denk dat ze het wel wou maar dat haar vader het áfschuwelijk vond en dat ze dan boos werd op de tatoeëerder ofzo?


    Only losers can act the way you do

    Oo
    hoe kan je nou in slaap vallen als je getatoeëerd wordt dan? ;o


    AAP

    aha dat is echt erg
    maar het lijkt me wel dom als je in slaapt valt klopt ook niet denk ik.
    ik vind het wel lelijk maarja dan moest ze maar lekker wakkerblijven !

    wahahaha, ik heb het in de krant gelezen; die suckt echt ;D
    in slaapvallen terwijl ze je tattoeren, yeah right ^^


    Save the earth! It's the only planet with chocolat!

    Sommigen zeggen dat het nu een reclamestunt was door MNM (een Belgische radiozender)


    I found myself in Wonderland.

    En trouwens, alleen die tatoërder en de getuigen die misschien ook in die zaak waren kunnen alleen maar bevestigen dat ze wel degelijk in slaap is gevallen.
    En waarom interviewen ze niet die tatoërder eens in de plaats van dat meisje, want uit dat kind haar bek kom heel de tijd hetzelfde gelul --'


    I found myself in Wonderland.

    kheb et wel gehoord op radio fsoww... xd


    --