• Ik had er gister nog 1. Ik had dus een beetje ruzie met mn vriend [we hebben t bijna 14 maanden]. Toen vroeg ik na een tijdje toen het alweer een beetje goed was 'waarom heb je het eigenlijk met mij?' Zegt ie: 'omdat ik fucking veel van je hou.... godverdomme nu moet ik huilen... ik hou echt fucking veel van je.' En toen moest ie dus huilen, echt zo schattig.
    Duss.. hebben jullie wel is iets liefs met jongens [of meisjes als je een jongen bent] meegemaakt?:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nou de jongen die tegen mij had gezegt dat hij me leuk vond, maar iemand anders leuker vond doet nu ineens vet schattig tegen mij. Heel lief en hij helpt me enzo. Maar het is irri, hij geeft me een verkeerde indruk maar tergelijkertijd is het zo schattig als hij met zijn mooie blauwe ogen naar me kijkt... -zucht- Ik ben nog steeds niet over mijn verliefdheid heen...


    -

    Mijn vriendje is heeeeul erg gesloten, en het is soms best moeilijk om met hem om te gaan omdat hij álles opkropt, maar ik probeer hem echt zoveel mogelijk te steunen, en hij huilt nóóit, laat staan dat die het toe geeft, maar toen zei ik een keer in een smsje "Ik weet dat je in een hele moeilijke tijd zit de laatste tijd, maar weet dat ik er echt voor je zal zijn en dat ik altijd achter je zal staan", entoen zei die "Nou moet ik echt moeite doen om mijn traan in te houden..", en dat vond ik toch wel heel schattig =x.
    En hij had mijn sjaal gegeven toen ik het koud had, toen wask m vergeten terug te geven en nu mag ik m houden :'D
    En we hadden de laatste tijd een beetje bullshit met elkaar, entoen was die weer een keertje hier, entoen lagen we zo te knuffelen op m'n bed en ik wist dat hij zich kut voelde om dat gedoe wat we hadden, entoen hoorde ik heeeel zachtjes gesnik, dat vond ik ook zo zielig, maar zoooo schattig =x


    I don't need words to feel those lips.

    AvrilTomxMii schreef:
    aww wat lief ^^
    neuh ik zelf niet x') jongens moeten mij niet x'D

    beetje meer zelfvertrouwen zeg, altijd wel iemand die je wilt!


    i know you'll be my paparazzi *

    Ik had een keer ruzie met mijn vriendje, en toen hebben wel elkaar dagen niet gesproken, en na die paar dagen stond hij plots voor de deur met tranen en een bos rozen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ehhmm.. nou. Nee :)


    Life is hard and then we die

    LALALALALA schreef:
    @Enchant. Ik snap het niet, ze was jouw vriendin maar had ook nog een vriendje?


    Eeuh, nee dude. Het was de avond dat we nog niks hadden, maar ze me de liefde verklaarde :]


    Scream for mercy!

    met brammetje een keer. hij kon niet slapen en toen ging ik na boven. toen ik het lich aan deed keek hij me zo lief aan en daarna lachte hij zo schattig. hij is zo lief!
    serieus elke keer als hij me ziet lecht hij vet lief en als ik hem in bed leg doet hij zo schattig met z'n knuffel. serieus hij si om op te vreten zo lief is hij


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik heb het nu een week uit met mijn vriend.
    De beste keuzen,
    Maar hij gaat altyd plotseling naar huis en dan zie je zijn ogen glimmen.
    En zijn vrienden zeggen dat ie huilt om me.
    Kvind het egt zielig maar ik wil hem als beste vriend want liefde loopt nooit goed af..


    Its Now or Never. <3

    1 keer. vroeger toen ik in 6de leerjaar zat, vlak voordat ik naar middelbaar ging dus, zat er een jongen bij mij in de klas die OOK basket deed en zo,... en op een keer zat ik gwn op een bank op de speelplaats en ik zat daar gwn maar wat te zien omdat ik mij kei hard verveelde, en hij was zo aan het basketten met nog een paar andere en toen kwam die ineens na mij en kwam die zo naast mij zitten en vroeg wrm ik daar zo alleen zat en zo, en zo begonnen wij te babbele, echt ZO lief. maar vorig jaar had ik dus van iemand gehoord dat hij naar PARIJS is verhuisd


    What if your best isn't good enough?