• Hey,
    vandaag was ik met mijn vriendin op msn aan het praten. Ze zei dat ik op moest passen 1 van deze dagen, omdat een groep van ongeveer 8 man mij bedreigd heeft mij iets aan te gaan doen. Ik haat een meisje, ook uit de 1e, omdat ze mij in het begin van het schooljaar uit heeft gescholden voor Vieze punker en we in een katholiek dorp wonen, word dat niet geaccepteerd. Nu na bijna een jaar, vind ze dat ik der niet mag haten en wil me met een aantal van haar klas en hogere klassen iets aan doen. Want ze vind dat Emo's niet op school horen, met name mij. Ze vinden dat ik haar niet mag haten. Ik ben dankbaar aan mijn vriendin dat ze dit gezegd heeft, maar ik weet niet wat ik moet doen. Ik zit met een aantal dingen.
    Morgen vroeg als ik op school ben, het 1e lesuur bij mijn teamleider zitten en hem dit zeggen. Of naar mijn mentor gaan. Ik zelf denk dat mijn mentor niet zo erg goed is, want hij doet weinig. Naar mijn teamleider gaan is denk ik beter. Wat denken jullie hierover. Ik ben bedreigd, ik word over een paar dagen pijn gedaan. Ik weet niet wat ze doen. Of ze met messen mij wat aan gaan doen, of ze me in elkaar slaan.
    Help me ik zit hier echt heel erg mee.

    Aylin


    I'm your bitch [:

    As first: Ze proberen je te stangen, op de kast te jagen. Dat dreigen betekent niet dat ze het ook werkelijk gaan uitvoeren. Zij zeggen het echt enkel om je bang te maken, omdat ze van tevoren denken dat jij er bang van wordt. Ik zou het wel ietwat serieus nemen, en toch even uitkijken.
    Succes!


    -

    Esmaye schreef:
    As first: Ze proberen je te stangen, op de kast te jagen. Dat dreigen betekent niet dat ze het ook werkelijk gaan uitvoeren. Zij zeggen het echt enkel om je bang te maken, omdat ze van tevoren denken dat jij er bang van wordt. Ik zou het wel ietwat serieus nemen, en toch even uitkijken.
    Succes!

    ja, en ik ben het bewijs
    Ik heb ruzie met een vriendin en die had me bedriegt, ze zij als ik blabla niet deed zounden er Consequenties volgen. Ik hield me er niet aan en vandaag kwam ik haar tegen, ze dook bang voor me weg :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Afwachten. ze komen toch niet
    ik ben miljoen keer bedrijgt, en nooit wat aangedaan. ze praten 99 van de 100 keer bullshit.


    The economy is suffering, let it DIE!