• ik dénk dat dit bij spelletjes hoort. maar goed..
    Welke mobiel heb jij?
    Wat kan hij?
    Welke kleur?
    Plaatje?
    Camera, hoeveel MP?
    enzovoort.
    Vertel dus over JOUW mobiel!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Welke mobiel heb jij?
    HELLO KITTY
    Wat kan hij?
    weekveel alles
    Welke kleur?
    zwart
    Plaatje?
    neeuj geen plaatje
    Camera, hoeveel MP?
    kweet niet eigenlyk boeie:Y)

    Goliath schreef:
    Heb geen mobiel. Vind het onzin en geldverspilling. Bovendien, als iemand me echt wil bereiken is er altijd nog die good old postduif, de post of de telefoon-met-draaischijf.

    Ja hé want als je verdwaald raakt of er gebeurt iets belangrijks, ergs of je moet iemand gewoon snel bereiken dan stuur je toch even gouw een brief. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Ja hé want als je verdwaald raakt of er gebeurt iets belangrijks, ergs of je moet iemand gewoon snel bereiken dan stuur je toch even gouw een brief. :')


    Ja en je bent nóóit bewusteloos als je iets overkomt, en je hebt áltijd die ene telefoon met draaischijf bij je. ><


    -

    Welke mobiel heb je?
    T-Mobile Google Android G1
    Wat kan hij?
    Heel veel. YouTube, Internet, Foto's maken, Filmen, Emails versturen via GMail, heeeel veel.
    Welke kleur?
    Zwart.
    Plaatje?
    http://weblogs2.nrc.nl/hebben/wp-content/uploads/09_2008/Android_G1_HTC.jpg
    Camera, hoeveel MP?
    Geen idee.


    -

    Na en ik heb een verrotte samsung en hij is rood met zwart. Maar hij kan nog alles, en daarom is het mijn maatje.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb geen mobiel. :Y)


    .

    ik heb de Samsung G600, in het zilver.

    ILoveHajar schreef:
    (...)

    Ja en je bent nóóit bewusteloos als je iets overkomt, en je hebt áltijd die ene telefoon met draaischijf bij je. ><

    Ik bedoel juist dat als er iets is, je geen draaischijf-telefoon of pen en papier, enveloppe, postzegel én brievenbus bij je hebt. ^^
    En je hoeft niet bewusteloos te zijn om een telefoon nodig te hebben.^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Welke mobiel heb jij?Nokia 655

    Wat kan hij? moet ik dt allemaal opnoemen o_O

    Welke kleur? zwart met zilver randj maar ik denk een th-hoesj te kopen

    Plaatje?Deze

    Camera, hoeveel MP?Weet ik veel

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Screwed schreef:
    (...)
    Ik bedoel juist dat als er iets is, je geen draaischijf-telefoon of pen en papier, enveloppe, postzegel én brievenbus bij je hebt. ^^
    En je hoeft niet bewusteloos te zijn om een telefoon nodig te hebben.^^


    Lieve schat ik bedoelde het ook sarcastisch. : )
    Dat van die draaischijf telefoon, omdat zij dat zei, zei ik dat je die echt meeneemt naar buiten (niet dus).
    En met dat bewusteloos bedoelde ik dat áls je een keer valt en je bént bewusteloos dat je al die dingen niet kunt toepassen. 8D


    -

    1. Marina duck

    2. Bijna alles xD

    3. Paars

    4.http://fotos.marktplaats.com/kopen/a/e1/CVD+dEnUGQFjW5tl+XWjpw==.jpg

    5. Geen zin om uit te leggen


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Welke mobiel heb jij? LG electronics

    Wat kan hij? Alles

    Welke kleur? zwart

    Plaatje? [link] http://i1.lelong.com.my/UserImages/Items/0810/02/lauhuangg@123.jpg [/link]

    Camera, hoeveel MP? 5.0

    Geen zin om het te vertelle


    i'm a vampire and i will kill you

    Nokia N70 in het appeltjes groen xd

    LadyPhone Sagem
    smsen, bellen, foto maken, filmpjes maken, internet.
    Roze
    vlinders
    weet ik veel! :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    SPV E650
    Zit een toetsenbord op gratis internet als ik in huis ben en via dat ben ik hier nu. windows media player en normale mp3 speler. camera. msn. en nog veel meer. het is net een kleine computer. er zit ook windows mobile op. daarnaast ook nog tv kijken en youtube en online radio stations luisteren. hyves kan ook btw.

    zwart met grijs

    heel bijzonder verhaal. hij is inmiddels al 2 jaar oud en de nieuwprijs is sowiezo meer dan 800 euro. ik heb hem gekocht voor 100 euro. moest ff geheugenkaartje bij en een nieuwe accu. de geheugenkaart had ik al van 4 gig dus alleen de accu. voor nog geen 150 euro verder was ie klaar. owjah en ik kon hem gratis simlockvrij maken dus heb nu me eigen simkaart erin.

    daarnaast heb ik nog veel meer mobieltjes.
    1 se w810
    2 se k750 2 stuks
    3 samsung e900
    4 motorola z8. ook wel bekend als the bananaphone.
    5 nokia e65
    6 nokia 6230.


    In Italië tot en met 26 juli! :D