• De stelling van vandaag luidt:
    Er luisteren alleen maar satanaanbidders naar black metal.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    NATUURLIJK DUUUUUUH!!!!!

    -aanbid satan- Muahahaha (6)


    Life is hard and then we die

    nou iederreen kan eht luisteren dus zeg nooit alleen maar er zijn altijd uitzonderingen


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    oneens.


    Party till you pass out <3.

    xMissJonas schreef:
    ik zou het niet weten xD
    ik luister wel lordi enzo maar ik ben geen satanaanbinder xD

    Maar Lordi is meer Hardrock met foute pakjes en teksten xD
    Black Metal is iets harder, net als Death Metal etc... In Flames is een bekend voorbeeld.
    HAIL SATAN!
    666!


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Als het aan mijn moeder lag, wel. Maar, ik denk van niet. Dat is toch gewoon een muziekstijl die sommigen mogen en sommigen maar niets vinden? Dus, dat heeft niets met satan te maken. (:


    You'll never dream alone. <3

    Undertaker schreef:
    (...)
    Maar Lordi is meer Hardrock met foute pakjes en teksten xD
    Black Metal is iets harder, net als Death Metal etc... In Flames is een bekend voorbeeld.
    HAIL SATAN!
    666!

    Sorry, wil niet zeiken maar In Flames is geen black metal ;]
    Ik denk dat mensen in de richting van Marduk, Necrophagist en die shit moeten denken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen idee. Maar mijn eerste gedacht is toch Ja.

    Nee, natuurlijk niet, maar ik denk dat ik mijn mening eerder heb gegeven -geen zin om te zoeken-.
    Maar goed, black metal vind ik irritant ._.
    De melodie is altijd zo, uff, stressend.


    ok

    Haha! Ik lig hier echt plat door deze stelling!


    a figment of your imagination

    Waar slaat dit nou weer op?


    I'll need a little more luck than a little bit.

    wtf,
    zeker niet..
    ik ben geen satanist..
    en meerdere mensen niet. Wat je bent heeft echt niet met je muziek smaak te maken


    Dumdidido

    like, boeiend.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Sorry, wil niet zeiken maar In Flames is geen black metal ;]
    Ik denk dat mensen in de richting van Marduk, Necrophagist en die shit moeten denken.

    True, maar dat was de eerste die in me op kwam x'D
    Maar je bent niet goed bij je hoofd als je denkt dat mensen die naar black metal, doom metal en death metal etc. Allemaal satanisten zijn. 90% is dat zeker niet. En als ze het al zijn, zijn ze geen satanaanbidders (Wat niet slecht is, want zij vinden dat de mens de waarheid en de kennis van hem hebben) maar modern satanisten. Dat zijn atheïsten die vinden dat je eerst aan je eigen geluk moet denken, en de zeven zonden volgens de bijbel zijn daar hulpmiddelen voor.

    Zo, dat was mijn verhaaltje weer ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Undertaker schreef:
    (...)
    True, maar dat was de eerste die in me op kwam x'D
    Maar je bent niet goed bij je hoofd als je denkt dat mensen die naar black metal, doom metal en death metal etc. Allemaal satanisten zijn. 90% is dat zeker niet. En als ze het al zijn, zijn ze geen satanaanbidders (Wat niet slecht is, want zij vinden dat de mens de waarheid en de kennis van hem hebben) maar modern satanisten. Dat zijn atheïsten die vinden dat je eerst aan je eigen geluk moet denken, en de zeven zonden volgens de bijbel zijn daar hulpmiddelen voor.

    Zo, dat was mijn verhaaltje weer ^^

    Haha, true :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Een vriend van me die is een beetje satanist ofzo, maar niet omdat hij naar Black metal luisterd.
    Ik vind het een beetje onzin, maarja xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42