• De stelling van vandaag luidt:
    Er luisteren alleen maar satanaanbidders naar black metal.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee zeg.


    History is not hatred.

    Oneens


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    KeareChan schreef:
    Tuurlijk niet. Satan aanbidders heeft niks met muziek uit te staan. nouja, degene die het zingen dan weer wel...

    Zelfs dan niet. zeker 80 % van alle satanische black metalbands gebruiken het alleen maar om hun imago op touw te helpen en te houden. Black metal gaat om theatraal zijn, emotie naar voren halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap deze stelling niet. Geen idee wat Black Metal is, en wat sataanaanbidders zijn [/dom].


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    wat is een satanaanbidder? :X

    en wat voor muziek black metal... :X

    Stierenstront, jua.

    Masterpiece schreef:
    Oké, waar slaat deze stelling op?:'D


    Never run out of reasons to smile...

    Nop


    Imperfection Is Beautiful

    Blondine schreef:
    Ik snap deze stelling niet. Geen idee wat Black Metal is, en wat sataanaanbidders zijn [/dom].

    Dit is black metal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat het gehalte satanaanbidders wel groter is bij black metal luisteraars.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat zijn sataanaanbidders? Ik weet alleen dat black metal vér-schri-kel-lijk is en dat deze stelling heel grappig klinkt :'D


    Only losers can act the way you do

    FREDisonline schreef:
    Wat zijn sataanaanbidders? Ik weet alleen dat black metal vér-schri-kel-lijk is en dat deze stelling heel grappig klinkt :'D

    Ik word er persoonlijk nogal depressief en ziek van, maar wanneer je dat gevoel tegen al een grote dip aangooit, krijg je een nog zwaarder ziek en depressief gevoel waar je uiteindelijk om moet lachen. Ja, vreemde redenering, I know. Maar deze redenering heeft me wel door wat liefdesverdriet geholpen dus wat dat betreft ben ik de black metalgasten dankbaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    geen idee
    maar volgens mij niet


    One Day you'll remember me...

    niet mee eens , ik ken heel veel meisjes die op hoge hakken lopen en tonnen make-up op doen , en die luisteren R&B maar ook metal enzo..
    Deze stelling slaat nergens op :Y)


    He kissed my lips , i taste your mouth <3