• Tom + Chantelle + auto = <3 ??
    Zouden die 2 nou toch iets hebben? :'D

    Edit:

    De kus
    Samen
    Het is echt Tom
    Samen uit
    En nog een keer
    De kus, gefilmt
    Of het is dus wel 1 grote leugen, of er speelt wel degelijk iets tussen die twee :'D


    -

    Marilena schreef:
    (...)

    Als je een echte 'fan' bent, ben je wel blij voor hem :Y)


    Najaah iedereen een eige mening (A)

    Wat lief.(flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Dat zou zo superduper schattig zijn.(krul)


    ok

    Bekijk de edits mensen, dat zijn de laatste foto's van Tom en Chantelle! :'D


    -

    Clarity schreef:
    Wie is zij eigenlijk =X


    Chantelle paige

    we zullen zien. xd

    xCIxTHx schreef:
    we zullen zien. xd

    Ik hoop persoonlijk dat het echt waar is, ik vind ze cute^^


    -

    Titel aangepast op aanvraag.
    En ik vind het nogal raar. :X


    Let the Night embrace you

    De kus is nu dus ook gefilmt
    I think it's true... <33


    -

    En stiekem hopen dat het niet zo is. En hoe meer foto's en filmpjes,hoe meer ik ga geloven dat het ind een mediastunt is.

    En ik vind het nogal raar.


    Hoezoo raar? als ik vragen mag,? ik bedoel ik vind ze echt een leuk stel!


    Some angels have no wings.

    Hoezoo een media stunt als ik vragen mag?


    Some angels have no wings.

    JOYCEVIPx schreef:
    En stiekem hopen dat het niet zo is. En hoe meer foto's en filmpjes,hoe meer ik ga geloven dat het ind een mediastunt is.

    Kun je niet blij zijn voor Tom?
    Ik hoop dat dit waar is, dan heeft hij misschien wel zijn ware gevonden en zullen fans afvallen die alleen maar fan waren vanwege Tom! [/ik bedoel jou niet hoor]


    -

    Vleermuisjeh schreef:
    Hoezoo een media stunt als ik vragen mag?

    Omdat ik het toevallig vind dat het juist met chantelle is,en niet met iemand anders. Dat het juist is met diegeen die dezelfde platenfirma hebben. en doordat hun single geen succes had en ze dus in de media moesten komen. Dit ineens gebeurt,juist bij die persoon. Dat er ineens veel drama over is,dat ze er ineens heel veel informatie over weten en meteen een aantal foto's en zelfs een filmpje hebben. Terwijl als Tom het bij een normaal meisje zouw hebben gedaan,het totaal niet zo zou zijn. En nu juist tokio hotel ook een tijdje niets meer heeft laten horen,ze terug komen misschien ook wel terug aandacht van de media nodig hebben. [/ja ik heb het is langst de andere kant bezien].

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Kun je niet blij zijn voor Tom?
    Ik hoop dat dit waar is, dan heeft hij misschien wel zijn ware gevonden en zullen fans afvallen die alleen maar fan waren vanwege Tom! [/ik bedoel jou niet hoor]

    Weetje hoe egoïstisch het ook mag klinken. Maar Tom is mijn hele wereld. Dus het doet mij echt pijn [en dan kan ik onmogelijk blij zijn] hem zo te zien met een ander meisje.