• Tom + Chantelle + auto = <3 ??
    Zouden die 2 nou toch iets hebben? :'D

    Edit:

    De kus
    Samen
    Het is echt Tom
    Samen uit
    En nog een keer
    De kus, gefilmt
    Of het is dus wel 1 grote leugen, of er speelt wel degelijk iets tussen die twee :'D


    -

    Ik weet hoe -ahum- 'leuk' jullie het allemaal voor hem vinden. Maar ik moet jullie teleurstellen, want ik weet wel bijna zeker dat het een stunt is. Het kan gewoon bijna niet anders... Er zijn namelijk al meerde verhaaltjes over.

    -weet dat de meeste hier stiekem als een boer met kiespijn neer zetten dat ze blij voor hem zijn-


    Scream for mercy!

    dat het tom is is nu wel duidelijk
    nu nog hopen dat het echt is
    en geen stunt


    Everyone smiles in the same language.

    Weetje, het is idd misschien wel toevallig dat dit gebeurt. Maar die roddels over Chantelle zijn al best lang bekent, ik denk dus dat het wel waar is en dat hoop ik ook van harte. Ik gun het hem zo erg...


    -

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    Hoezoo raar? als ik vragen mag,? ik bedoel ik vind ze echt een leuk stel!

    Ik bedoel gewoon: in een bericht dat ik heb gelezen daarover stonden erg veel details van welk vliegtuig ze hadden enzo, verder vind ik dat kusfilmpje nogal onduidelijk..
    Maar als het waar is dan hoop ik dat Tom er gelukkig mee is. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik bedoel gewoon: in een bericht dat ik heb gelezen daarover stonden erg veel details van welk vliegtuig ze hadden enzo, verder vind ik dat kusfilmpje nogal onduidelijk..

    Maar als het waar is dan hoop ik dat Tom er gelukkig mee is. ^^


    oke alleen die zoen vind ik op een duim zoen lijken je handen in elkaar steken en dat je, dat aan elkaars duim zuigen :P .. Zoo lijkt het..


    Some angels have no wings.

    Ah Mooi Koppel! <3
    Ik vindt die kus echt schattig ben echt blij voor Tom ^^

    xXx(H)

    Sireus ik vind die fotos zoo lief!


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    oke alleen die zoen vind ik op een duim zoen lijken je handen in elkaar steken en dat je, dat aan elkaars duim zuigen :P .. Zoo lijkt het..

    En er is ook alleen maar paparazzi in hamburg aanwezig als er iets te doen is. [conecties]

    En er is ook alleen maar paparazzi in hamburg aanwezig als er iets te doen is. [conecties]



    AAA, damm die mensen hebben dan geen geluk gehad lekker een avond gezellig ook vondje paparatzoo :P


    Some angels have no wings.

    En nog steeds hoop ik dat het waar is...


    -

    Ze zien er gelukkig uit vind ik. Zou iemand echt zo ver gaan om gewoon (terug) in de belangstelling te komen? Er lijken wel veel dingen die daar op wijzen, maar ik zou het wel erg vinden als dàt waar is. Maar zoals iemand al zei:

    En er is ook alleen maar paparazzi in hamburg aanwezig als er iets te doen is. [conecties]
    dat is wel waar.. de foto's of beelden die verschijnen van TH de laatste weken, zijn echt zo amateur beelden en duren maar een paar sec, bij deze beelden zie je echt dat het géén amateurbeelden zijn.. dat vind ik wel verdacht. Maar ik hoop zo dat het waar is; ze zien er zo lief en schattig uit ^^

    UseSomebody schreef:
    Ze zien er gelukkig uit vind ik. Zou iemand echt zo ver gaan om gewoon (terug) in de belangstelling te komen? Er lijken wel veel dingen die daar op wijzen, maar ik zou het wel erg vinden als dàt waar is. Maar zoals iemand al zei:(...) dat is wel waar.. de foto's of beelden die verschijnen van TH de laatste weken, zijn echt zo amateur beelden en duren maar een paar sec, bij deze beelden zie je echt dat het géén amateurbeelden zijn.. dat vind ik wel verdacht. Maar ik hoop zo dat het waar is; ze zien er zo lief en schattig uit ^^

    Aah,en ik hoop dat het ni waar is :'D

    Eerlijk ik zou het echt een naaid streek vinden als alles gewoon opgezet is ,want ze zijn echt leuk samen en zoo als Chantelle zij: tom is de jongen waar ik van droom, dus tjah weetje die woorden lijken mij genoeg;)


    Some angels have no wings.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Aah,en ik hoop dat het ni waar is :'D

    waarom niet? :p

    UseSomebody schreef:
    (...)
    waarom niet? :p

    Omdat ik het gewoon niet kan aanzien,en mij dat helemaal kapot zal maken.