• Tom + Chantelle + auto = <3 ??
    Zouden die 2 nou toch iets hebben? :'D

    Edit:

    De kus
    Samen
    Het is echt Tom
    Samen uit
    En nog een keer
    De kus, gefilmt
    Of het is dus wel 1 grote leugen, of er speelt wel degelijk iets tussen die twee :'D


    -

    btw. Die Chantelle komt toch uit Amerika?
    Die komt toch met een reden naar Duitsland, of zijn ze nu niet in Duitsland? (cat)
    naja.. anyways, ik wacht wel af :Y)

    Whipple schreef:
    btw. Die Chantelle komt toch uit Amerika?
    Die komt toch met een reden naar Duitsland, of zijn ze nu niet in Duitsland? (cat)
    naja.. anyways, ik wacht wel af :Y)


    Chantelle komt van LA, ze was hier met de band -Flipsyde- voor een concert. Dus ze besloot Tom een bezoekje te brengen en langer te blijven dan de rest van Flipsyde.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Whipple schreef:
    (...)
    maar denk je dat Tom met iemand gaat zoenen, alleen voor publiciteit?
    kan natuurlijk wel, maar ja.. ik denk inieder geval van niet...

    Ik denk dat hij dat te ver vind gaan, maar het kan ook dat ik het fout heb, want ja. Ik ken hem niet in het echt he....

    Ach ja we merken het wel.. :Y)


    Het beste wat we kunnen doen is afwachten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Chantelle komt van LA, ze was hier met de band -Flipsyde- voor een concert. Dus ze besloot Tom een bezoekje te brengen en langer te blijven dan de rest van Flipsyde.

    ow, zo..:Y)
    maaar toch... ik denk dat die wat hebben toch wel.. denk ik... nouja.. ach ja.. ik bemoei me wel niet meer mee.. ik wacht wel af, tot ze zelf wat vertellen.... als ze dat doen :Y) :'D

    Ik vind ze wel grappig samen.. Maar ze zoenen wel in die auto.. Maar als ze lopen lopen ze half een meter van mekaar af dat vind ik raar.. Netals of tom zich schaamt xd haha


    ...

    het is tom volgens mij echt , maar laat hem als hij gelukkig is , als fan ben je toch blij dat hij gelukkig is of niet?

    Ik moet toegeven: ik voelde wel even een soort van jaloezie. Maar eigenlijk is het compleet belachelijk, ik ken hem geeneens. Zolang hij maar gelukkig is en als zij hem oprecht leuk vindt, dan heb ik er geen probleem mee. Het duurt toch niet eeuwig..


    Got up on the wrong side of life today

    En over Tom (en eigenlijk ook Chantelle) gesproken: alles nur FAKE. Stiekem wisten we dat natuurlijk al langer, maar gisteren heeft Bild bekend dat zij de date van Tom en Chantelle van A tot Z tot in de puntjes geregeld hadden. Sterker nog, de twee lovebirds zouden zelfs op de hoogte geweest zijn van dit slimme plannetje!

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/

    JOYCEVIPx schreef:
    En over Tom (en eigenlijk ook Chantelle) gesproken: alles nur FAKE. Stiekem wisten we dat natuurlijk al langer, maar gisteren heeft Bild bekend dat zij de date van Tom en Chantelle van A tot Z tot in de puntjes geregeld hadden. Sterker nog, de twee lovebirds zouden zelfs op de hoogte geweest zijn van dit slimme plannetje!

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/



    oke nu vind ik haar een trut:X Sorry :$
    vandaar dat ze moesten lachen toen ze elkaar kuste! xd

    Ze zijn echt geweldig samen! ^^
    Ik hoop dat het echt iets is tussen die 2 C=


    Where there is a sea there are pirates...

    JOYCEVIPx schreef:
    En over Tom (en eigenlijk ook Chantelle) gesproken: alles nur FAKE. Stiekem wisten we dat natuurlijk al langer, maar gisteren heeft Bild bekend dat zij de date van Tom en Chantelle van A tot Z tot in de puntjes geregeld hadden. Sterker nog, de twee lovebirds zouden zelfs op de hoogte geweest zijn van dit slimme plannetje!

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/

    weetje, dat vind ik dan best wel dom/stom, etc. van Tom en die Chantelle...:x

    xCIxTHx schreef:
    (...)
    oke nu vind ik haar een trut:X Sorry :$
    vandaar dat ze moesten lachen toen ze elkaar kuste! xd

    Maar dan is Tom ne klootzak, aangezien hij ook op de hoogte zou geweest zijn van het plan.
    Pff ik weet niet wat ik moet geloven, en ik ga er mij ook niet mee bezig houden. Als ze het doen voor de aandacht: dan vind ik het zielig van hun beide en ben ik zeer teleurgesteld in Tom. als het echt is en ze echt verliefd zijn: dan ben ik héél blij voor hen want Tom verdient het.

    Ik vraag me trouwens ook af waarom je iemand een halfuur in de nek zou kussen terwijl je weet dat er camera's je staan te filmen..

    UseSomebody schreef:
    (...)
    Maar dan is Tom ne klootzak, aangezien hij ook op de hoogte zou geweest zijn van het plan.
    Pff ik weet niet wat ik moet geloven, en ik ga er mij ook niet mee bezig houden. Als ze het doen voor de aandacht: dan vind ik het zielig van hun beide en ben ik zeer teleurgesteld in Tom. als het echt is en ze echt verliefd zijn: dan ben ik héél blij voor hen want Tom verdient het.

    Ik vraag me trouwens ook af waarom je iemand een halfuur in de nek zou kussen terwijl je weet dat er camera's je staan te filmen..

    Ik ben blij dat tom voor deze keer is een klootzak is geweest.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik ben blij dat tom voor deze keer is een klootzak is geweest.

    haha ^^ blij? hoe bedoel je?