• Tom + Chantelle + auto = <3 ??
    Zouden die 2 nou toch iets hebben? :'D

    Edit:

    De kus
    Samen
    Het is echt Tom
    Samen uit
    En nog een keer
    De kus, gefilmt
    Of het is dus wel 1 grote leugen, of er speelt wel degelijk iets tussen die twee :'D


    -

    Ik weet niet meer wat ik moet denken :X


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Ik hoop het eerste


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Tom gaat een blog starten op de officiële TH site.
    En kunnen jullie je nog herinneren dat ze zeiden dat als ze iemand zouden daten dat ze het de fans altijd als eerste zouden vertellen? :'D
    Sowieso gaat hij niet zeggen dat, als het dat was, een PR stunt was omdat denk ik dan heeel wat mensen pissig zouden worden. Dus óf hij gaat aankondigen dat ze uit elkaar zijn. Of dat ze echt wat hebben. Of hij lult er gewoon niet over. Dat zou ik echt geweldig vinden. lol. Iedereen heeft zo'n 'NEEEEE' of een 'i don't care' of een 'oh leuk voor ze' attitude. Ben ik echt de enige die zich scheel lacht?


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    Tom gaat een blog starten op de officiële TH site.
    En kunnen jullie je nog herinneren dat ze zeiden dat als ze iemand zouden daten dat ze het de fans altijd als eerste zouden vertellen? :'D
    Sowieso gaat hij niet zeggen dat, als het dat was, een PR stunt was omdat denk ik dan heeel wat mensen pissig zouden worden. Dus óf hij gaat aankondigen dat ze uit elkaar zijn. Of dat ze echt wat hebben. Of hij lult er gewoon niet over. Dat zou ik echt geweldig vinden. lol. Iedereen heeft zo'n 'NEEEEE' of een 'i don't care' of een 'oh leuk voor ze' attitude. Ben ik echt de enige die zich scheel lacht?


    Agree dude. -geeft box-


    Scream for mercy!

    Mja, op RR terugkomend, ik ben de IDC-type :)


    Life is hard and then we die

    lief toch ? _O_


    -

    Serieus. Dat filmpje is zooooo schattig! (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PARAPLAN schreef:
    Serieus. Dat filmpje is zooooo schattig! (krul)

    Dat vond ik dus ook^^


    -

    Enchant schreef:
    (...)

    Agree dude. -geeft box-

    skud skuddem (cool)


    BAM!

    Ach, iedereen zegt het eigelijk al.. maar ik zeg het lekker nog een keer.

    Als Tom gelukkig is, vind ik het goed. Meer dan goed, die jongen verdient een lieve vriendin.

    dat is dan mijn mening. =)


    Love don´t break me.

    Ik lees net:
    in het Nederlands:


    Tom en Chantelle zijn geen stel! Hun ontmoeting was van begin tot eind tot in de puntjes gepland en Bild wist prcies waar en op welk tijdstip zij samen zouden zijn (ook in het hotel was alles gepland). Een goede vriend van mij werkt bij de redactie van Bild en daarom heeft hij mij dit kunnen vertellen!

    Aldus ene Katharina (wiens vriend bij de redactie van Bild werkt...). Ik moet zeggen dat dit - indien het waar is - een ziek gevalletje van 'doorgestoken kaart' is. Nasty!


    Not that I care, maar misschien kunnen sommige dan weer lekker slapen hier?

    Cherished schreef:
    Ik lees net:
    in het Nederlands:
    (...)

    Not that I care, maar misschien kunnen sommige dan weer lekker slapen hier?


    Dat had ik ook al gelezen, dude. (nerd)


    Scream for mercy!

    Oh ja sorry, ik was te lui pagina's terug te kijken.

    Het kan mij niet zoveel schelen, but wat zoenen ze stom :X Zoen, Zoen, Zoen, lag


    Get back motherfuckerz'

    Misschien is de zoen wel nep :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.