• Hello Kids =D



    Ik&Kyra liepen dus door de stad. En toen kwamen we een ubergrote koe tegen :-O



    Dus wij gingen ermee op de foto.

    Nu Blijkt dat degene met de meeste stemmen een Ballonvaart Wint!



    Dus zouden jullie Ajb willen stemmen op de foto van ons?



    Zo kom je er:



    Ga naar deze site:

    http://campinacows.nl/

    Klik op dat balkje daaronderaan en zoek:

    Rotterdam 28juni 14.00

    Jullie moeten even zoeken.

    Maar iig is het de 20e foto [2e foto van de 3e pagina]



    Ik hoop dat Jullie ons willen helpen ;3



    x Kyra & Jalissa

    amen.
    xD.. Ja niks tegen jullie persoonlijk [toch weer wel want jullie moeten maar normaal tegen elkaar doen] Maar ik heb gewoon besloten om overal voortaan wat van te zeggen als mensen elkaar via het forum afbekken want dat ben ik zat hopelijk dat er dan wat verandering in komt xD


    Wie du mir, so ich dir.

    ja snap ik.
    eerlijk gezegt vind ik het ook ZEER irritant..
    de aanleiding/lijding [hoe schrijf je dat o.0] is dat ik zei dat ik t zwaar overdreven vond dat ze zei dat ze depressief word als ze de M&G niet wint.. en toen was t ineens sarcastisch.. kzo dat je er niet mee moet spotten ofz.. zei ineens dat ze egt depressief word.. kzo nja miss moet je dan naar een psych gaan [en dt meende k want tis gwn niet goed als je depri bent] werd ze helemaal boos enz >_<'
    agja. vaagheid heerst =o

    Okee weer ontopic :'D

    ja snap ik.
    eerlijk gezegt vind ik het ook ZEER irritant..
    de aanleiding/lijding [hoe schrijf je dat o.0] is dat ik zei dat ik t zwaar overdreven vond dat ze zei dat ze depressief word als ze de M&G niet wint.. en toen was t ineens sarcastisch.. kzo dat je er niet mee moet spotten ofz.. zei ineens dat ze egt depressief word.. kzo nja miss moet je dan naar een psych gaan [en dt meende k want tis gwn niet goed als je depri bent] werd ze helemaal boos enz >_<'
    agja. vaagheid heerst =o
    Ja ik zag het staan in het andere topic, daarom reageerde ik hier ook al op;).. Maar inderdaad.. Vaagheid heerst. Maar pas wel op. Want de laatste tijd .. door een topic wat ik geopend heb Word er meer opgelet op bekvechten, geruzie.. En ik wil natuurlijk ook dat dat ophoud.. Maar gezeur met een mod wil natuurlijk niemand of wel?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Is ie der weer af xD.. oow minder.. Nouja suc6 met je stemmen werven.. En geen ruzie meer maken met Siham! Heeft geen zin :P


    Wie du mir, so ich dir.

    nee idd. dus vanafnuaan; hou je aan het onderwerp van de topic of we geven je aan de de politie ^_^

    saki ipv amen.

    nee idd. dus vanafnuaan; hou je aan het onderwerp van de topic of we geven je aan de de politie ^_^

    saki ipv amen.
    whaha xD


    Wie du mir, so ich dir.

    heere zegen deze spijzen, saki.

    heere zegen deze spijzen, saki.


    oeps. nu moet ik mezelf gaan aangeven! =o

    laten we t houden op fout taalgebruik. x[

    (...)

    oeps. nu moet ik mezelf gaan aangeven! =o

    laten we t houden op fout taalgebruik. x[
    x'D ik hoop trouwens wel dat je wint met die balon vaart.. al lijkthet me wel afschuwelijk eng! Heb hoogtevrees:S:|


    Wie du mir, so ich dir.

    ik hb ook hoogtevrees maar toch lijkt t me echt heel cuwl, en iig voor mn vriendin die dan ook wint want zij wil wel heeel graag ^_^

    Is ie der weer af xD.. oow minder.. Nouja suc6 met je stemmen werven.. En geen ruzie meer maken met Siham! Heeft geen zin :P


    Inderdaad,ik heb toch altijd het laatste woord en win toch altijd xD


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Inderdaad,ik heb toch altijd het laatste woord en win toch altijd xD
    Siham serieus.. dit werkt niet,, dadelijk krijg je echt nog is een keer gesanik om je geklier op de topics xD Hou is op man xD Dan is iedereen weer vrolijk:p Inclusief ik (A)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Siham serieus.. dit werkt niet,, dadelijk krijg je echt nog is een keer gesanik om je geklier op de topics xD Hou is op man xD Dan is iedereen weer vrolijk:p Inclusief ik (A)



    Visje je bent altijd vorlijk weet je?xD ik kan ook iedereen vertellen over je pikachu foto ofzo xD


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Visje je bent altijd vorlijk weet je?xD ik kan ook iedereen vertellen over je pikachu foto ofzo xD
    Whaha van mij mag je.. die staat toch al op quizlet xD


    Wie du mir, so ich dir.