• oké mensen ik wil weten wie dat meisje is want volgens mij is het emma watson maar ik kan het ook heel er fout hebben.

    http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/PICTURES/gossip/2009/06/2009-06-03-tokio-hotel-tom-kaulitz-chantelle-paige/tom-kaulitz-and-blonde-12439472__MBQF,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link klikbaar gemaakt.)


    Love sheds light one the darkest of times

    RandomRhythm schreef:
    Waarom gaan mensen janken als tom loopt te zoenen? x.X
    Het is een vrije jongen die elk uur een gangbang mag doen als hij daar zin in heeft. Je ownt hem niet ofzo. Je kent hem niet eens.
    dat moest er even uit.


    And that's what I'm talking about! _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    RandomRhythm schreef:
    Waarom gaan mensen janken als tom loopt te zoenen? x.X
    Het is een vrije jongen die elk uur een gangbang mag doen als hij daar zin in heeft. Je ownt hem niet ofzo. Je kent hem niet eens.
    dat moest er even uit.

    Amen to that! _O_

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik begrijp u wel ^^ Maar bij mij zit er gwoon meer achter als "obsessed zijn"


    Wat dan, verliefdheid, op iemand dat je niet eens kent? Of nog iets anders.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Waarom gaan mensen janken als tom loopt te zoenen? x.X

    Het is een vrije jongen die elk uur een gangbang mag doen als hij daar zin in heeft. Je ownt hem niet ofzo. Je kent hem niet eens.

    dat moest er even uit.


    Zeker mee eens, kom op zeg ik bedoel hoe lang is hij al single? TE lang gun hem ook wat, en trouwens het gaat je toch niet lukken om hun uit elkaar te krijgen!


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    Zeker mee eens, kom op zeg ik bedoel hoe lang is hij al single? TE lang gun hem ook wat, en trouwens het gaat je toch niet lukken om hun uit elkaar te krijgen!


    Inderdaad, want naar het schijnt hebben ze niet eens iets. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ik zou haar hebben begrepen in mijn begin maanden van het fan zijn of anders gezegd, het geobsedeerde deel, dan zou ik ook flippen als het om Bill zou gaan. Maar nu, I don't care about it anymore, ik heb het verstand gekregen dat ik zelfs nooit niet met ze in contact ga komen. -of dat de kans in ieder geval miniscuul klein is. ik zeg niet dat jullie dat verstand niet hebben, maar sommige mensen hebben het echt, maar dan ook wel echt, niet.


    pff nu moet je even oppassen met wat je zegt,
    kijk voor sommigen zijn artiesten wel belangrijk,omdat ze zich daar mee verbonden voelen op een of andere mannier.
    en dat heeft niks te maken met obsessed zijn.
    okee ik geef toe,sommige chicks zijn echt obsessed,maar dan hebben we het over meisjes van 11 12 jaar ^__^


    live your dream

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Wat dan, verliefdheid, op iemand dat je niet eens kent? Of nog iets anders.

    Nog iets anders (:'

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Wat dan, verliefdheid, op iemand dat je niet eens kent? Of nog iets anders.


    doe normaal ofzo ^__^


    live your dream

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    Zeker mee eens, kom op zeg ik bedoel hoe lang is hij al single? TE lang gun hem ook wat, en trouwens het gaat je toch niet lukken om hun uit elkaar te krijgen!

    Iets niet uit elkaar krijgen gaat inderdaad nog al moeilijk wanneer dat er nooit iets is geweest omdat het allemaal opgezet spel was :')

    goldocean schreef:
    (...)

    pff nu moet je even oppassen met wat je zegt,
    kijk voor sommigen zijn artiesten wel belangrijk,omdat ze zich daar mee verbonden voelen op een of andere mannier.
    en dat heeft niks te maken met obsessed zijn.
    okee ik geef toe,sommige chicks zijn echt obsessed,maar dan hebben we het over meisjes van 11 12 jaar ^__^


    Nou, voor mij zijn sommige artiesten ook belangrijk, net als Bill en de rest van Tokio Hotel, maar dat komt dan omwille van de muziek.
    Ik voel me gewoon stukken beter als ik de muziek hoor of Bill zie, maar ik ga heus niet beginnen flippen als één van hen een vriendin/vriend heeft hoor, ik zou het enkel beter vinden, reden te meer voor mij om naar een 'bereikbare' jongen te grijpen.
    en ik pas nooit op met wat ik zeg enkel als het mensen persoonlijk raakt en pijn doet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    goldocean schreef:
    (...)

    doe normaal ofzo ^__^


    Ik doe normaal én realistisch, en we gaan offtopic. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Nou, voor mij zijn sommige artiesten ook belangrijk, net als Bill en de rest van Tokio Hotel, maar dat komt dan omwille van de muziek.
    Ik voel me gewoon stukken beter als ik de muziek hoor of Bill zie, maar ik ga heus niet beginnen flippen als één van hen een vriendin/vriend heeft hoor, ik zou het enkel beter vinden, reden te meer voor mij om naar een 'bereikbare' jongen te grijpen.
    en ik pas nooit op met wat ik zeg enkel als het mensen persoonlijk raakt en pijn doet.


    dan zou ik je woorden maar terugnemen,want sommigen doet het pijn dat je zulke dingen zegt
    onderandere mij


    live your dream

    Inderdaad, want naar het schijnt hebben ze niet eens iets.


    Jonge hij ken overdrijven met player blabla zooi, maar zoo als zij zij: het is een hele lieve jongen!.Dus tjah weetje en als mensen er om gsaan janken! jankse, ik bedoel dus dan zou iedereen jaloers moeten zijn puur omdat ik dan ook een leuke avond zou willen? Zou hoe laag ken je zinken?


    Some angels have no wings.

    goldocean schreef:
    (...)

    dan zou ik je woorden maar terugnemen,want sommigen doet het pijn dat je zulke dingen zegt
    onderandere mij


    Nou, sorry dan. Jemig. ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    RandomRhythm schreef:
    Waarom gaan mensen janken als tom loopt te zoenen? x.X
    Het is een vrije jongen die elk uur een gangbang mag doen als hij daar zin in heeft. Je ownt hem niet ofzo. Je kent hem niet eens.
    dat moest er even uit.

    mee eens.


    AAP