• oké mensen ik wil weten wie dat meisje is want volgens mij is het emma watson maar ik kan het ook heel er fout hebben.

    http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/PICTURES/gossip/2009/06/2009-06-03-tokio-hotel-tom-kaulitz-chantelle-paige/tom-kaulitz-and-blonde-12439472__MBQF,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link klikbaar gemaakt.)


    Love sheds light one the darkest of times

    Yackie schreef:
    Mensen ik wil even heel duidelijk maken als jullie hier nog verder ruzie gaan maken dat ik de berichtjes linia recta verwijder.

    danku. je mag een menig hebben maar dan moet je er wel met respect mee om gaan en als ik nog 1 woord lees over weet ik veel wat dat verwijder ik het bericht oke duidelijk. DANKU VOOR U AANDACHT

    en dan ben ik er ook nog =3
    maar dude heeft wel gelijk we houden het wel beschaafd hier. Maar voorzover ik kan zien gebeurt dat ook wel. Props voor de users in dat geval want dit topic heeft een nogal hoog dit-gaat-fout gehalte


    BAM!

    astriddd schreef:
    (...)
    als je er écht uit wil komen, kan je overwegen professionele hulp te zoeken..
    't is misschien moeilijk, maar dan zie je misschien in dat er nog véél meer in het leven is ofzo..

    't is maar een tip. :X

    Hoe ik me nu erover voel is er geen professionele hulp dat me kan helpen. En over het geen wat je zei over die fanfics schrijven. Het is niet echt daarom (bij mij dan toch niet) maar meer over het gene dat je zelf in u hoofd haalt. Maar het is zoals hier boven gezegd is. Je kunt het inderdaad het best vergelijken met iemand dat anorexia heeft.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Hoe ik me nu erover voel is er geen professionele hulp dat me kan helpen. En over het geen wat je zei over die fanfics schrijven. Het is niet echt daarom (bij mij dan toch niet) maar meer over het gene dat je zelf in u hoofd haalt. Maar het is zoals hier boven gezegd is. Je kunt het inderdaad het best vergelijken met iemand dat anorexia heeft.

    er is altijd iets dat je kan helpen, geloof me..


    AAP

    Deden jullie wel. mensen ik word er niet goed van

    Ik ben zelf ook zwaar verliefd geweest op tom.
    Ik werd iedere ochten wakker en dan keken er 20 paar tom ogen naar me. en na Monsoon is mijn Fan heid en verliefd heid in één klap neergehaald door de mensen die één sijzoen fans zijn. ik weet waar ze mee te kampen hebben. het is vervelend en heel iritant maar je groeit er van zelf wel weer over heen. ik zweer het, vanzelf ga je ergens ander op af. Ik ben zelf van Tom kaulitz naar paul grifits en sonny moore Ronnie radke Alex avans en al die jongens over gestapt. net zo on berijkbaar maar gewoon nog sexyer xD lol


    Love sheds light one the darkest of times

    astriddd schreef:
    (...)
    er is altijd iets dat je kan helpen, geloof me..

    Omg ik kan misschien beter een storie schrijven ofso over hoe het echt zit ><" Maar als er toch een mirakel op de wereld bestaat dat het kan helpen,kom ik in de realiteit terecht,een wereld dat voor mij onbekend is. Hoe ik nu denk is anders als iedereen (of de meeste),iets waar je u eigen in veilig voelt en je er niet uit wilt,omdat je bang hebt en je er zeker van bent dat je de echte wereld niet aan kan,omdat het te hard is. Daarom dat je gewoon in u eigen 'wereld' blijft leven. Omdat je u daar veilig voelt. Valt eigenlijk nog al zeer moeilijk uit te leggen.

    oke, ik ga me hier niet meer mee bemoeien,
    ik probeer wel gewoon te accepteren wat jullie voelen,
    begrijpen kan ik het niet,
    maar dat zal ik waarschijnlijk nooit kunnen..
    x


    AAP

    Amen. Ik was een tijdje ook even helemaal de weg kwijt. Het ging gewoon privé niet zo goed, en ik had zeg maar mijn eigen wereldje waar alles ging zoals ik wilde en waar ik gewoon veel gelukkiger was :S
    Maar op een dag werd ik wakker en dacht ik: waar the fuck ben ik eigenlijk mee bezig? Dat is echt belangrijk. Dat je gewoon bij wijze van spreken een paar stappen achteruit moet nemen van je eigen leven en écht moet kijken: waar sta ik en wat doe ik.


    BAM!

    astriddd schreef:
    oke, ik ga me hier niet meer mee bemoeien,
    ik probeer wel gewoon te accepteren wat jullie voelen,
    begrijpen kan ik het niet,
    maar dat zal ik waarschijnlijk nooit kunnen..
    x

    Tenzij je zo ontzettend stom bent als mij om in dezelfde situatie terecht te komen. waarvan ik hoop dat je echt niet zo stom bent (:'

    en nu vind ik dat deze topic kan sluiten.


    Love sheds light one the darkest of times

    das emma watson niet

    ... hmmm
    laten we het maar weer over aan andere boeg gooien. het on-topicboeg welteverstaan.


    BAM!

    Laten we het maar sluiten.
    Men weet wie het is. :)