• oké mensen ik wil weten wie dat meisje is want volgens mij is het emma watson maar ik kan het ook heel er fout hebben.

    http://www.bild.de/BILD/news/bild-english/PICTURES/gossip/2009/06/2009-06-03-tokio-hotel-tom-kaulitz-chantelle-paige/tom-kaulitz-and-blonde-12439472__MBQF,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link klikbaar gemaakt.)


    Love sheds light one the darkest of times

    goldocean schreef:
    (...)

    jawel,als het ecvht zou gebeuren maak ik mezelf van kant.ik kan dat gewoon niet aanzien,want hij praat altijd over de ware en als iemand anders dat dan is,dan zal ik nooit aan iemand anders liefde kunnen schenken,en dus heeft het geen nut om hier dan nog te blijven.

    Weetje,wij hebben elkaar. En samen komen we er wel door. Weetje, we hebben elkaar al zo lang, en hebben al zoveel gesprekken over dat gehad. But oke,als jij gaat,dan ga ik toch ook lekker gewoon mee. Dan is er niemand meer dat me nog begrijpt. Maar samen staan we sterk! Omdat we gewoon het zelfde voelen liefje.

    oh god meid jij bent echt ver heen :S
    Ik denk niet dat iemand je van je gedachten kan afhalen. Let op mijn woorden, vroeg of laat zul je merken dat alles wat je nu zegt gebaseerd is op een roze wolk. And I pray to god dat dat snel komt. Wat je ook doet, denk aan degene die jij nu zo aanbid. Denk je dat hij zou te staan srpingen van blijdschap als hij hoorde dat je jezelf wat had aangedaan vanwege hem?


    BAM!

    goldocean schreef:
    (...)

    jawel,als het echt zou gebeuren maak ik mezelf van kant.ik kan dat gewoon niet aanzien,want hij praat altijd over de ware en als iemand anders dat dan is,dan zal ik nooit aan iemand anders liefde kunnen schenken,en dus heeft het geen nut om hier dan nog te blijven.


    meid, ik kan nog wel begrijpen dat je verliefd op hem bent, maar geloof me, als jij de ware niet bent voor bill, is hij dat ook niet voor jou,
    dan wacht er ergens anders de ware op jou, en je moet me geloven,
    want echt waar, hij is het niet waard!
    zoveel meisjes plegen zelfmoord om hun idool, maar denk er eens bij na hoe zij dat vinden.
    dat mensen zichzelf iets aandoen om hem/haar.
    ik ben niet zo goed in dit beschrijven ofzo, maar echt, dat is geen enkele jongen waard, zélfs bill niet!


    AAP

    RandomRhythm schreef:
    oh god meid jij bent echt ver heen :S
    Ik denk niet dat iemand je van je gedachten kan afhalen. Let op mijn woorden, vroeg of laat zul je merken dat alles wat je nu zegt gebaseerd is op een roze wolk. And I pray to god dat dat snel komt. Wat je ook doet, denk aan degene die jij nu zo aanbid. Denk je dat hij zou te staan srpingen van blijdschap als hij hoorde dat je jezelf wat had aangedaan vanwege hem?

    ik zou voor tom ook m'n leven over hbbn hoor
    maar scheisse het is veel te laat nu ik moet echt gaan x)
    Xx
    PS: Tom is NIET smn met die dinges, vrg me niet wrom ik weet het PUNKT UND AUS;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    astriddd schreef:
    (...)

    meid, ik kan nog wel begrijpen dat je verliefd op hem bent, maar geloof me, als jij de ware niet bent voor bill, is hij dat ook niet voor jou,
    dan wacht er ergens anders de ware op jou, en je moet me geloven,
    want echt waar, hij is het niet waard!
    zoveel meisjes plegen zelfmoord om hun idool, maar denk er eens bij na hoe zij dat vinden.
    dat mensen zichzelf iets aandoen om hem/haar.
    ik ben niet zo goed in dit beschrijven ofzo, maar echt, dat is geen enkele jongen waard, zélfs bill niet!

    Maar zei denkt er heel anders over,en dat weet je pas wanneer je in de zelfde situatie zit.

    ik weet het allemaal,
    jullie hebben allemaal gelijk,
    maar er zijn dingen gebeurt in mijn verleden - niet om zielig te doen ofzo - maar daardoor ben ik dingen in gaan zien,en onder andere ook dat ik bill bewonder om wie hij is en om wat hij doet,en ik hou gewoon van hem.
    en je kan nu zeggen dat ik ver hene ben,dat maakt me ook niks uit dat je dat zegt,maar je snapt gewoon niet hoe ik me voel.
    en misschien is bill het niet waard,maar dan nog,ik zou dat gewoon niet kunnen aanzien


    live your dream

    ik vraag me echt af wat er zich in hoofden van sommige afspeelt, niet lullig bedoeld,
    maar ik kan gewoon niet bevatten dat sommige mensen hun leven willen geven voor iemand die ze eigenlijk niet in real life kennen,
    zoiezo eigenlijk, ook voor iemand die ze wel kennen. ;o


    AAP

    Ik vraag me af hoeveel meisjes nu al zelfmoord hebben gepleegd.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Maar zei denkt er heel anders over,en dat weet je pas wanneer je in de zelfde situatie zit.

    ja dat weet ik, maar ik snap niet hoe je in zo'n situatie kan komen.
    ik zou het nooit zo ver laten komen..


    AAP

    ah fack man ik voel me zó erg schuldig nu dat wil je niet weten. :S
    Dit is gewoon, in mijn ogen, net zo erg als pro-ana >.< jezelf iets wijsmaken wat niet zo is. Serieus kijk naar de feiten: iedereen zegt dat je niet dik bent-iedereen zegt dat TH onbereikbaar is en toch blijf je het geloven.
    goverdomme, en dan te geloven dat ik daar aan meehelp... :S tomfreakse ik weet toevallig dat jij tlftf maakt... en nu ik lees hoe je erover denkt kan ik mezelf ook echt wel voor mn kop slaan.


    BAM!

    astriddd schreef:
    (...)
    ja dat weet ik, maar ik snap niet hoe je in zo'n situatie kan komen.
    ik zou het nooit zo ver laten komen..

    Ik weet het zelf ook niet hoe ver ik het zo heb laten komen,dus laat staan hoe ik in deze situatie ben gekomen. Daarom dat het misschien ook juist zo moeilijk is om eruit te graken terwijl je ineens niet weet hoe je erin bent geraakt. Maar eens je erin bent is het echt niet leuk meer,echt niet. [mijn logica vandaag is nog al zeer onlogisch ofso xD]

    RandomRhythm schreef:
    ah fack man ik voel me zó erg schuldig nu dat wil je niet weten. :S
    Dit is gewoon, in mijn ogen, net zo erg als pro-ana >.< jezelf iets wijsmaken wat niet zo is. Serieus kijk naar de feiten: iedereen zegt dat je niet dik bent-iedereen zegt dat TH onbereikbaar is en toch blijf je het geloven.
    goverdomme, en dan te geloven dat ik daar aan meehelp... :S tomfreakse ik weet toevallig dat jij tlftf maakt... en nu ik lees hoe je erover denkt kan ik mezelf ook echt wel voor mn kop slaan.


    ja echt he.
    je wilt hun gewoon stoppen ofzo, maar weet dat je dat niet kan en ze toch niet luisteren..
    en wij schrijven maar fanfics waar ze dan in gaan geloven.


    AAP

    Mensen ik wil even heel duidelijk maken als jullie hier nog verder ruzie gaan maken dat ik de berichtjes linia recta verwijder.

    danku. je mag een menig hebben maar dan moet je er wel met respect mee om gaan en als ik nog 1 woord lees over weet ik veel wat dat verwijder ik het bericht oke duidelijk. DANKU VOOR U AANDACHT


    Love sheds light one the darkest of times

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik weet het zelf ook niet hoe ver ik het zo heb laten komen,dus laat staan hoe ik in deze situatie ben gekomen. Daarom dat het misschien ook juist zo moeilijk is om eruit te graken terwijl je ineens niet weet hoe je erin bent geraakt. Maar eens je erin bent is het echt niet leuk meer,echt niet. [mijn logica vandaag is nog al zeer onlogisch ofso xD]

    als je er écht uit wil komen, kan je overwegen professionele hulp te zoeken..
    't is misschien moeilijk, maar dan zie je misschien in dat er nog véél meer in het leven is ofzo..

    't is maar een tip. :X


    AAP

    Yackie schreef:
    Mensen ik wil even heel duidelijk maken als jullie hier nog verder ruzie gaan maken dat ik de berichtjes linia recta verwijder.

    danku. je mag een menig hebben maar dan moet je er wel met respect mee om gaan en als ik nog 1 woord lees over weet ik veel wat dat verwijder ik het bericht oke duidelijk. DANKU VOOR U AANDACHT

    we maken geen ruzie hoor. ;p


    AAP