• Hallo allemaal.
    Ik huil hier nu dus.
    Niet omdat er iets met mij is maar omdat ik net een boek heb uitgelezen met een heel mooi & zielig einde.
    Hebben jullie dat ook weleens? Dat je moet huilen omdat een boek zo mooi of zielig is? & Hoevaak is dat gebeurt?


    hoi, jij bent leuk.

    Trafficlight schreef:
    nee, eerder om een film of liedje. :X


    Dat ook, maar ook om sommige boeken/verhalen.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Haha ja dude. Ik had een paar jaar geleden zo'n boek over een meisje dat een hond gevonden had en 'm zo graag wou houden. Maar de eigenaars wouden 'm dan terug etc etc. Je snapt dat wel? Ik was toen acht en vond het zo zielig dat ik ben beginnen huilen ;D Ik was toen nogal into animal boeken y'see

    Trafficlight schreef:
    nee, eerder om een film of liedje. :X


    None but ourselves can free our minds.

    Alleen bij het boek; Alleen op de wereld, toen die oude man dood ging & toen de jongen écht verder niemand meer had...:X

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee, niet om een boek. Meestal word ik er alleen maar gefrustreerd van en wens ik personen in het boek dood =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Nee, niet om een boek. Meestal word ik er alleen maar gefrustreerd van en wens ik personen in het boek dood =='

    Lekkere gedachten. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Nooit.
    Ik lees geen boeken x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik heb dat ook wel eens gehad, maar soms begin ik ook te lachen om een boek.. volgens mij ziet dat er echt wierd uit x'D

    Ja, al twee keer, één keer omdat het een zielig einde had en een tweede keer - ander boek natuurlijk - omdat ik jaloers was. Het personage maakte dingen mee waarvan ik enkel kon dromen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik om meerdere boeken:

    HP 7 (als Dobby dood gaat)
    Alleen op de Wereld (als de oude man + aapje + 2 honden dood gaan)


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Whipple schreef:
    ik heb dat ook wel eens gehad, maar soms begin ik ook te lachen om een boek.. volgens mij ziet dat er echt wierd uit x'D


    Heb dat ook (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    die boeken moeten echt goed zijn voor ik ga wenen, en ik geef eerlijk toe, ik heb bij twilght en nieuwe maan geweend ;o


    It even took me by surprise

    ahhaha bij twilight (dé film*maar dat kwam omdat ik depri was xD!* & het boek.:$) & bij Nieuwe maan (op het einde ergens.)


    It's not the same without you.

    Ik heb gehuild toen byna alle goeieriken uit Harry Potter in het laatste deel dood gingen, Fred Wemel. Ik ga dat boek maar eens lezen.


    we've only said goodbye with words

    Ik huil bijna om alle boeken, als ze heel mooi of zielig zijn! :O ik weet het..Ik ben sneu.xD.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.