• Ik en mijn vader, waren vanmorgen aan het fietsen in het stad, naast elkaar en ik hoorde een auto afkomen, dus wou ik voor mijn vader gaan rijden, toeterd die auto héél luid en abnormaal lang, waardoor ik me te pletter verschoot en bijna van mijn fiets flikkerde.

    Ik reed dus een stukje voor, zodat die auto ons kon voorbij steken, draai ik me om, zie ik die auto MET OPZET tegen mijn vader rijden. Mijn vader stapt van zijn fiets en die auto komt tot stilstand en toen waren ze aan het roepen. En de voetgangers kwamen er nog intussen om te zeggen dat wíj in de fout waren.

    Dus, hebben we dat nagevraagd bij de politie, blijkt het dat wij juist níet in de fout waren. Nog een geluk, voor mijn oude vader, want die lag bijna op de grond, doordat die wagen tegen hem reed. Je kan wel zijn bandsporen op dag gedoe -naam vergeten- op mijn vader zijn fiets zien.. En dat was eng, want mijn vader flikkerde bijna van zijn fiets.

    En nu vind ik dat die bestuurder van die auto overdreven reageerde. Iemand bijna omver rijden omdat je naast elkaar rijd? Waar gaat de wereld naar toe. --'


    You'll never dream alone. <3

    Idd, dat gaat echt te ver!


    -

    Zal wel zo'n chagerijn zijn geweest :') Zeikerd.


    I live for the applause, you will die for it.

    Selfdestruct schreef:
    Idd, dat gaat echt te ver!


    Je moest eens weten hoe bang ik was, toen ik die wagen tegen mijn vader zijn fiets zag rijden en hoe mijn vader bijna van zijn fiets flikkerde.. -rilt-


    You'll never dream alone. <3

    Ik fietste een tijd geleden achter een man, gewoon iets van 2 meter afstand, begint hij opeens naar me te roepen: 'Blijf je me achter me aanrijden ofzo?'
    Maar ik laat niet door een vreemde vent over me heen lopen, dus ik gaf hem the finger.(cool)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Ik fietste een tijd geleden achter een man, gewoon iets van 2 meter afstand, begint hij opeens naar me te roepen: 'Blijf je me achter me aanrijden ofzo?'
    Maar ik laat niet door een vreemde vent over me heen lopen, dus ik gaf hem the finger.(cool)


    Nou, ik denk als mijn vader hem een shitvinger gaf, dat die man meteen uit zijn auto ging gestapt hebben en hem in elkaar getimmerd hebben. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Screwed schreef:
    Ik fietste een tijd geleden achter een man, gewoon iets van 2 meter afstand, begint hij opeens naar me te roepen: 'Blijf je me achter me aanrijden ofzo?'
    Maar ik laat niet door een vreemde vent over me heen lopen, dus ik gaf hem the finger.(cool)
    HAHAHAHAHA, omg :') Zie het al helemaal voor me. Man fietsen en boos worden. Kind erachter geeft hem The Finger. :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Dit is inderdaad te ver gaan..
    Die is toch niet goed wijs om tegen iemand aan te gaan rijden omdat je naast elkaar fietst, terwijl je nog plaats gaat maken ook.

    Overdreven? Wel meer als overdreven. Om verdomme even expres tegen een man aan te rijden die aan het fietsen is, dat doe je gewoon niet, om welke reden dan ook. Klootzakken.

    Ik reed gister terug naar huis vanuit Dordrecht en er kwam een scooter aan en ik ging al aan de kant zodat die er langs kon. Op het moment dat hij naast me reed, reed die gewoon volop tegen mijn fiets aan. Dus mijn broer werd helemaal boos en is bij ons naar de politie gegaan en nu gaan ze dat mens een boete opsturen. Het is al de tweede keer dat ze mij hebben aangereden.


    Geen woorden, maar daden.

    Carnage schreef:
    (...)HAHAHAHAHA, omg :') Zie het al helemaal voor me. Man fietsen en boos worden. Kind erachter geeft hem The Finger. :'D

    Nee, ik gaf hem the finger toen ik hem inhaalde/afsneed. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    Ik reed gister terug naar huis vanuit Dordrecht en er kwam een scooter aan en ik ging al aan de kant zodat die er langs kon. Op het moment dat hij naast me reed, reed die gewoon volop tegen mijn fiets aan. Dus mijn broer werd helemaal boos en is bij ons naar de politie gegaan en nu gaan ze dat mens een boete opsturen. Het is al de tweede keer dat ze mij hebben aangereden.


    Reed die tegen je? O.O


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:

    Reed die tegen je? O.O


    Ja en toen gaf hij mij de schuld dat ik niet snel genoeg opzij ging, terwijl ik al voor mijn broer reed voordat hij er was.


    Geen woorden, maar daden.

    automobilisten zijn tegenwoordig zó snel op hun teentjes getrapt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    Ja en toen gaf hij mij de schuld dat ik niet snel genoeg opzij ging, terwijl ik al voor mijn broer reed voordat hij er was.


    Dat heeft niets met snelheid te maken. Die gast moest jou de tijd gegeven hebben om plaats te maken. Dus, hij zat in de fout. -Jeetje, een politiebureau maakt je wel slimmer-


    You'll never dream alone. <3

    Zot man O.o
    Kan je niet zorgen dat die man boete krijgt? Vanaf er één schrammetje aan je vader is moet dat toch kunnen.. ?


    Has no one told you she's not breathing?