• Hallo peepz !^^
    Ik wou ff wat weten over New moon
    ik weet dat jacob een weerwolf is/word
    En dat edward bella verlaat, nadat incidentje met het papier snee-tje in dr vinger.
    Maar kan iemand er miss een klein beetje meer oververtellen,over wat er gaat gebeuren?
    Ik ben héél erg benieuwd :$
    xx
    Edit

    ik heb new moon (nja nieuwe maan) bestelt<3 ik hoop dat ik em zaterdag thuis heb <3 vast niet maarja xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ö Verlaat edward haar om een papier snee-tje in d'r vinger? x'D Nou, ook leuke reden om iemand te verlaten. x.x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    Ö Verlaat edward haar om een papier snee-tje in d'r vinger? x'D Nou, ook leuke reden om iemand te verlaten. x.x

    neee^^ ik zal ff uitleggen
    er word een verjaardags feest voor bella georganiseerd.
    bella wil een pakje uitpakken maar snijd haar vinger aan het papier en begint te bloeden
    jasper wil haar aanvallen maar edward duwt bella weg en houd jasper tegen.
    Bella heeft een dikke snee in haar arm en bloed ernstig, en omdat incidentje,verlaat edward haar,als we de trailer moeten gelove:P
    Hier heb je de trailer ^^

    http://www.youtube.com/watch?v=RnyDdfVgqnQ


    I solemny swear i am up to no good

    xTSUBASA schreef:
    (...)
    neee^^ ik zal ff uitleggen
    er word een verjaardags feest voor bella georganiseerd.
    bella wil een pakje uitpakken maar snijd haar vinger aan het papier en begint te bloeden
    jasper wil haar aanvallen maar edward duwt bella weg en houd jasper tegen.
    Bella heeft een dikke snee in haar arm en bloed ernstig, en omdat incidentje,verlaat edward haar,als we de trailer moeten gelove:P
    Hier heb je de trailer ^^

    http://www.youtube.com/watch?v=RnyDdfVgqnQ

    zo ís het

    Wil je echt een spoiler? :8


    You move me ......... Kurt

    um ik kan het hier wel gaan type maar je kan hem ook gaan lenen
    -is leuker
    -je krijgt hier dan zoon dikke spoiler


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik denk dat je beter gewoon het boek kunt lezen of kutn wachten tot het uitkomen van het boek hoor? Anders krijg je een dikke spoiler, like de mensen ove me zeggen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik zou zelf gewoon het boek lezen:Y) Dat is veel leuker dan spoilers van andere mensen te horen te krijgen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je kan het beter zelf lezen, hoe moeilijk het ook is. Dan heb je tenminste een reden om het boek te lezen. ;D

    Ik ben nu het eerste boek aan het lezen ,dus ik wil het nu eigenlijk nog niet weten.


    Everyone smiles in the same language.

    wiki vertelt je veel gewoon 'nieuwe maan' intypen <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    xTSUBASA schreef:
    (...)
    neee^^ ik zal ff uitleggen
    er word een verjaardags feest voor bella georganiseerd.
    bella wil een pakje uitpakken maar snijd haar vinger aan het papier en begint te bloeden
    jasper wil haar aanvallen maar edward duwt bella weg en houd jasper tegen.
    Bella heeft een dikke snee in haar arm en bloed ernstig, en omdat incidentje,verlaat edward haar,als we de trailer moeten gelove:P
    Hier heb je de trailer ^^

    http://www.youtube.com/watch?v=RnyDdfVgqnQ

    Eigenlijk verlaat hij haar omdat hij bang is haarn og meer pijn te doen, ze zal veiliger zijn zonder hem in de buurt. Maar dat pakt totaal verkeerd uit, Bella is een wrak zonder Edward en komt alleen meer in de problemen. ;]


    -

    en dan gaat bella allemaal gevaarlijke dingen doen zoals motorrijden en van cliffen springen omdat ze dan de stem hoort van edward =D
    en als ze dan van een clif gaat springen ziet alice dat in een visioen en ze denkt dat bella zelfmoord wil plegen ...
    dus als bella dood is heeft edward geen reden meer om te leven =D
    dus daarom ging hij naar italië en de rest moet je zelf maar lezen ofzo (A)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    J
    J 2

    jacob word verlieft om bella
    en er loop nog ergens een vampier rond die bella wil doden

    Edwardlove schreef:
    jacob word verlieft om bella
    en er loop nog ergens een vampier rond die bella wil doden


    uhhu laurent en victoria ^^


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape