• Ja, en weetje waarom niet? Om mijn rug te verbranden in 15 minuten, ik was gewoon aan het fietsen. Echt niet normaal, maar ze hadden ervoor gewaarschuwd, maar ik verbrand haast nooit, en nu is mijn rug gewoon verbrand. Je kan zien waar mijn jurkje zat.
    Nog iemand anders verbrand ?
    en daarna ben ik in het zwembad geweest van de buurkinderen, die superlief zijn <3 {ze zijn like, 6 en 9?}
    ennn, vandaag heb ik ook mijn boekjes ingeleverd, dus ik heb vakantie! _O_ ennn, toen ging ik meelopen met de speurtocht van groep 8 {basisschool} en toen kregen we een ijsje {en ik ook, ik ben oudleerling} en toen ging de hele school patat eten, dus ik mog ook. Allemaal omdat een juf wegging die 21 jaar in dienst was geweest van deze school {school bestaat 21 jaar} enn, ik heb ook nog buurman en buurman gekeken, en HSM 3 (: met kindjes uit mijn klas.

    zo, hoe was jullie dag?

    um Fa pw gemaakt
    5 terug gekregen voor Gs
    8 terug gekregen voor NL
    en geleerd
    en ik moet nog 2 weken naar school :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mijn dag was; ik werd midden in de nacht ziek. Toen moest ik om 11 uur mijn boeken inleveren en zag ik jouw fietsen. Ik heb geen boete gekregen voor mijn boeken en nu ben ik ziek thuis en krijg ik geen woord op papier. Iou egenlijk naar het strand gaan maarja dat ging voor mij dus niet door. Dus het grootste gedeelte was kut eigenlijk.


    Your fingerprints are on my heart.

    verschikkelijk ik haat dit weer. ik heb besloten dat ik naar de scandinacise eilanden ga verhuizen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Fingerprints schreef:
    Mijn dag was; ik werd midden in de nacht ziek. Toen moest ik om 11 uur mijn boeken inleveren en zag ik jouw fietsen. Ik heb geen boete gekregen voor mijn boeken en nu ben ik ziek thuis en krijg ik geen woord op papier. Iou egenlijk naar het strand gaan maarja dat ging voor mij dus niet door. Dus het grootste gedeelte was kut eigenlijk.

    Ik zag jou ook ja, je zag er nog al, bleek/ziekjes uit. Beterschap <3
    BE HAPPY IK HEB 4 EURO MOETEN NEERLEGGEN --'

    ik werd wakker gebeld door mijn bf om 1 uur met de vraag of ik vandaag nog met haar wou zwemmen vandaag. dus ik ben naar het zwembad geweest vandaag (:


    -

    Tweehonderdvijftig minuten les gehad en in die tijd heb ik een frans so gemaakt, engels so ingehaald, Café des Reines (of zo) gekeken bij Frans, gewerkt aan persoonlijk verslag bij Nederlands, ge-twitterd, geprobeerd te leren voor pww die morgen begint maar ik kan me niet concentreren ._.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Om half twee gebeld door een vriendin die samen met mij boeken moest gaan inleveren in school, daarna met haar meegereden naar haar thuis, daar even op de Wii gespeeld en daarna gaan tennissen [zij tennist], naar haar huis terug gereden en om kwart voor vijf naar de kinderboerderij gegaan om een ijsje te gaan eten. Om tien over vijf naar huis vertrokken, moest om half zes thuiszijn maar je rijd van haar huis naar mijn huis zéker een halfuur, was om half zes stipt thuis -heb geraced- en ben verbrand in mijn gezicht + armen.

    Broadway schreef:
    (...)
    Ik zag jou ook ja, je zag er nog al, bleek/ziekjes uit. Beterschap <3
    BE HAPPY IK HEB 4 EURO MOETEN NEERLEGGEN --'

    Haha, ja en me oog wat rood en dik :X Ook lekker het was niet echt de beste dag gelukkig hebben we morgen vrij.
    Awh kut zeg, mijn griekse en latijnse werkboeken werden gewoon weggesmeten.


    Your fingerprints are on my heart.

    7 voor NL, een 6,8 voor wiskunde, een 7,4 voor cultuurkennis. het was héét vandaag ö en over 2 weken heb ik eindelijk vakantie :'D

    Ik ben bevroren geweest, ;o joh, ik sprong in het zwembad,dacht ik dat de zon het water wel had opgewarmd. niet dus. ik was bijna helemaal blauw van de kou ;o


    It even took me by surprise

    CKV , foto's maken van maskers, na kwartier vrij. 3 kwartier wachten.. wiskunde, bord schoongemaakt, Engels.. mens komt niet opdagen, NO.. verpeste mijn hele focking dag ==*

    eerst kreeg mn BF ruzie met mn Voormalige BF.. waar we eigenlijk al maanden ruzie meehebben de hele klas minus 1 haat mijn voormalige BF.. dus wou de klas haar klappen.. maar mijn eerlijke BF word boos op hun neemt vBF in bescherming.. maakt ruzie met half de klas voor dat (... kind, terwijl ze éindelijk eens geaccepteerd werd) en ik haat vBF niet maar mag haar ook niet.. maar ik werd ook eindelijk eens gerespecteerd and guess what? weg depressie! en nu ben ik dus bang dat het weer terug komt omdat ík altijd geassoceerd wordt met mn vriendinnen, ga ik met een TH fan om? ben ik dat ook ==* ga ik met een 'emo' om? ben ik dat ook.. en ik haat al die fuckin stylen! waarom? niemand is hetzelfde, dus eigenlijk heeft iedereen een eigen styl. En ik voel me nu dus klote omdat ik weet dat ik nu minder met mn BF (en vBF omga) omdat ik gewoon niet bij vBF wil zijn. ik respecteer de eerlijkheid van mn BF maar mensen maken er misbruik van en ze wordt er ook zelf de dupe van.. ik kan daar echt slecht tegen. mn BF wil bijv. nooit roddelen omdat ze ook niet wilt dat erover haar geroddelt wordt. Maar mensen doen dat tochwel en daarbij af en toe wil ik gewoon echt mijn woede kwijt (roddelen werkt echt goed ;]) en dan draait zij zich gewoon om met 'ik wil het niet horen' en dan loop ik chagerijnig weg omdat ik nog steeds met die irritatie zit.. en daarbij moet ik even heel eerlijk zeggen dat ik het vreemd vind dat ze zo 'eerlijk' is, want geloof me ze is echt geen engeltje en dat hoeft ook helemaal niet maar roddelen kan ook enorm verlichtend zijn..

    En ik zit hier een heel verhaal te typen en ondertussen sta ik weer bol van de irritatie van deze dag ==* (sorry als ik straks chagerijnig doe :x)

    En sorry van de vreselijke schrijfwijze^^.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    vandaag was mijn 1ste vakantie dag ik heb 8 weken vakantie dus ik was lkkr lui:D


    /

    Gistermiddag in badkleding watergevecht gedaan en gezond, iets van 2 en een half uur, je ziet precies waar mijn bikini zat en ik was gisteravond brúin! oO


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lekker thuis zitten met pfeiffer.
    verder niks xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naar de zee geweest en een beetje verbrand, maar eerder roodbruinig.


    Tanya is de beste.