• Niet nu natuurlijk, in de goede jaren. De jaren van Thriller, Beat it, Billie Jean.

    Kijk nu;
    #
    §
    **
    ++
    °°

    Voor een zwarte jongen in die tijd, vond ik dat hij er wel mocht zijn hoor. :Y)

    Oja mensen, Michael kon er niet helemaal aan doen dat hij zo'n Wacko was geworden. Hij heeft nooit een normale jeugd gehad. Van zijn zes jaar was stond hij al op het podium en zijn vader misbruikte hem. Hij heeft nooit de kans gehad om normaal op te groeien.

    Hij danste ook als geen ander.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ook. Toen hij nog zwart was en een normale neus had. Maar door al die operaties maakte hij zichzelf gewoon lelijk. Dat had ie nooit mogen doen. Maar daar is het nu al lang te laat voor. .


    Happiness hit her like a train on a track

    Persianality schreef:
    Michael Jackson Ft. Paul Mccartney - Say Say Say
    http://www.youtube.com/watch?v=kqBgn_sN94Y&feature=related

    Hier is die zo mooi en heel erg schattig vooral zijn lach is heel erg mooi in deze clip :')


    ja en daar doet hij mij denken aan zwarte piet. xD
    hij is zo schattig en mooi daar. en vooral zijn lach ja.(A)
    en het is zo'n mooi liedje.<3


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Unusual schreef:
    (...)
    Dirty Diana Rocksx'D
    Hij is altijd sexy geweest. Zelfs nu, Alleen had hij iets te veel laten doen. Maar zijn innerlijk was gewoon zo mooi.


    helemaal gelijk.:)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Jep indeed..
    Ik zei het tegen mijn vrienden en dat was echt grappig...Voordat Ik dat had toegegeven zaten ze allemaal te grappen dat hij u-g-l-y was mrr daarna opeens een stilte en...Jaa eigenlijk is ie best hot xd


    ben je down dan maak ik je high.

    Ik vond hem bij Bad, en Dirty Diana mooi x]
    Wij hebben een dvd met alle nummer 1 hits erop + clips, en toen zei ik zo; Mam ik vind Dirty Diana mooi. zegt mijn moeder zo terug; Het liedje, of Michael. =D
    Ik vind hem in Give into me ook mooi =3

    Ja vind ik ook. ;'$
    toen vond was hij eigenlijk echt nog de michael. maar hoe hij nu is, minder maar nogsteeds het is michael.<33


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    IdiotDiamond schreef:
    Ik vond hem bij Bad, en Dirty Diana mooi x]
    Wij hebben een dvd met alle nummer 1 hits erop + clips, en toen zei ik zo; Mam ik vind Dirty Diana mooi. zegt mijn moeder zo terug; Het liedje, of Michael. =D
    Ik vind hem in Give into me ook mooi =3


    In Dirty Diana vind ik helemaal rautch (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vond hem altijd een knappe man, ja ook in zijn laatste jaren. Vele vinden mij daarom gek, maar ik vind dat hij nog altijd die zelfde jongen was als in thriller, want ok hij was wel blank, nog meer geoppereerd maar toch zijn ogen haden zo'n rare blik, ze glitterde gewoon, als je goed kijk naar een van de latste foto's van hem zie je die speciale rare blik in zijn ogen en daar werden vele meisjes en vrouwen op verliefd, ik wil nu niet zegge dat ik er een crush voor had maar ik vond hem een knappe man vol charisma. Hij had iets speciaals in zich, en dat win ik nu eenmaal knap bij een man, als hij anders is dan andere want die durven net zichzelf te zijn, en dat is uniek en dat trekt juist vrouwen aan.
    Alle dit is toch mijn mening

    DirtyDiana schreef:
    http://i30.tinypic.com/eg7lfl.jpg

    Hier is ie toch superlekker? (hoera)



    Amai nog niet, hij was toen het knapst van al, alhoewel heel zijn carriere was hij knap, hij was one of a kind. Maar innerlijk vond ik hem een van de mooiste mannen op deze wereld!

    Yasmiinee schreef:
    (...)

    ja en daar doet hij mij denken aan zwarte piet. xD
    hij is zo schattig en mooi daar. en vooral zijn lach ja.(A)
    en het is zo'n mooi liedje.<3

    Ahaha zwarte piet?, nou zwarte piet vind ik niet bepaald schattig of mooi en ik vind hem ook geen mooie lach hebben (lol)

    Tenslotte gaat het er niet om dat Michael mooi was van buiten, want hij was prachtig van binnen en dat is het belangrijkste !

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 20:36 ]

    Screwed schreef:
    Wat bedoel je met 'voor een zwarte jongen in die tijd'? Waren ze toen lelijk dan ofzo ><'


    ja hoezo dat? ><'

    screamlauder schreef:
    (...)

    ja hoezo dat? ><'

    Alé ik zal het nog een uitleggen. : D

    Ik vind zwarte jongens normaal gezien niet zo mooi. Maar Michael is een uitzondering. En met uit die tijd bedoel ik. Met de kledingstyl van toen staat hij geweldig. Sommige mensen zagen er echt niet uit in die tijd. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    hij was wel mooi ja, vooral zijn krullen en zijn lach.


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Hij was FAKKING lekker.


    Life is hard and then we die

    ja, hij was zeker knap :D
    maar bij zijn album 'off the wall' ook.
    Als je de foto's van off the wall en thriller vergelijkt kun je zien dat hij zelfs toen al plastische chirurgie heeft gehad, maar dat kwam omdat hij tijdens een rehearsel van het podium was afgevallen en zijn neus had gebroken...


    You're not nobody.You're just the absence of somebody