• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Inderdaad :X
    Mag je hier gen slotje op zetten ofzo :X
    Of mag dat niet als het mening is??

    ik ben wel geen mod, maar ik vind dat er geen slotje op mag.
    ze scheldt toch niet? Ze zegt gewon ook haar mening, ook al zijn er veel het niet met haar eens een mens mag toch haar mening zeggen?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Vind dit eigenlijk een beetje een rare poging om Quizletters de les te lezen.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Niet nodig in dit geval lijkt me. Als het erger wordt zal er wel eentje op komen.


    Ja idd dit is vorlopig nog mening


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Mannequin schreef:
    @ dat kind dat nu haar bericht heeft verwijderd: En wat als mensen WEL om hem geven? Dan is het ook niet fair om te gaan zeggen dat ze niks om hem geven.
    En de topicstarter geeft haar mening, dus dan mogen wij dat toch ook?

    Ja inderdaad, diegene die haar mening had verwijderd, daar ben ik níet mee akkoord, maar goed dat is mijn mening. =X


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ik ben wel geen mod, maar ik vind dat er geen slotje op mag.
    ze scheldt toch niet? Ze zegt gewon ook haar mening, ook al zijn er veel het niet met haar eens een mens mag toch haar mening zeggen?
    Xx


    Ja idd,
    Maar ik bedoel als het erger wordt(flower)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja idd,
    Maar ik bedoel als het erger wordt(flower)

    ik denk dat als ze gaa schelden en zo dat er 'n slotj op mag :) maar omdat wij allemaal zo'n brave mensen zijn gaat er niet gescholden worden(A)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ik denk dat als ze gaa schelden en zo dat er 'n slotj op mag :) maar omdat wij allemaal zo'n brave mensen zijn gaat er niet gescholden worden(A)
    Xx
    't zou wel respectloos zijn al mensen in dit topic gaan schelden

    SleepingSun schreef:
    (...)
    snap ik ook nog. maar over een paar weken zie je hier egt geen topics meer over, dan is het de zoveelste dode(arties)

    We hebben het over Michael Jackson. =='
    Hij zal nooit de zoveelste dode artiest zijn.
    Beetje respect misschien.

    TeamEdward schreef:
    Als je niet van die Heisa houd wrm maak je dan zelf een topic ;)?

    Amen!_O_

    En waarom zown heisa?

    Nou omdat hier miss Wel Michael jackson fans Zijn?
    en het is de king of pop, iedereen kent hem wel, en dat is wel een schok als je hoort dat die overleden is.


    I solemny swear i am up to no good

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ik denk dat als ze gaa schelden en zo dat er 'n slotj op mag :) maar omdat wij allemaal zo'n brave mensen zijn gaat er niet gescholden worden(A)
    Xx


    Ja idd zo zie ik het ook


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Bumblebee schreef:
    (...)
    We hebben het over Michael Jackson. =='
    Hij zal nooit de zoveelste dode artiest zijn.
    Beetje respect misschien.


    Ja inderdaad,
    Het komt een beetje over als.
    Eeen dode artiest er erop of eronder kan geen kwaad ofzo


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    als Georg (of iemand anders) zou sterven zou ook heel he forum vol staan ;D dus what's the problem? als ze topics van Michael Jackson willen maken , dan doen ze dat.En als het jou stoort kom dan een tijdje niet op het forum? ;]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    beforesunset schreef:
    als Georg (of iemand anders) zou sterven zou ook heel he forum vol staan ;D dus what's the problem? als ze topics van Michael Jackson willen maken , dan doen ze dat.En als het jou stoort kom dan een tijdje niet op het forum? ;]


    Ja idd stel eens dat BIl kaulitz dood ging.
    Nouw dan wil je neit weten hoe onweer veel topics daar over zullen zijn hier.
    Ik weet nog zeker meer dan nu over MJ


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    maarja het is je eigern mening.


    Of je hebt respect voor MJ of gewoon niet


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Inderdaad,
    maar ik had wel respect voor hem al vorens hij stierf. Oke, dat ging je niet geloven. : d nah, het is wel zo. Maar ik moet wel zeggen dat sinds hij dood is, ik nog meer respect voor die gast heb.


    Some people make the world special just by being in it