• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    That's humen psychology. Een kunstenaar wordt vaak pas na zijn dood erkend, kijk maar naar de geschiedenis.


    No growth of the heart is ever a waste

    vidn het wel jmmr dat die dood is. sommige nmmrs waren wel goed
    Ik was ook geen grote fan hoor


    Directioner for ever!!! Niall <3

    Jaa alle blanken luisteren nu pas zijn muziek nu die dood is


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    Hellodemii schreef:
    Jaa alle blanken luisteren nu pas zijn muziek nu die dood is
    Da's niet waar. --

    Hellodemii schreef:
    Jaa alle blanken luisteren nu pas zijn muziek nu die dood is
    WTH? Dat is echt bullshit

    Hellodemii schreef:
    Jaa alle blanken luisteren nu pas zijn muziek nu die dood is


    lieveke , kijk eens naar de optredens van Michael Jackson .. het zijn bijna alleen maar blanke mensen daar (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    mo0nXlo0n schreef:
    Ik hoef je blijkbaar niet te overtuigen wél fan te zyn en het wél erg vind dat hij dood is, aangezien je zelf al aangeeft my niet te zullen geloven ¬¬

    Ik heb ook niet gezegd dat héél Quizlet géén fan is. Ja, er zijn fans, natuurlijk. Maar nu gaat iedereen hem heilig vinden ofzo, nu hij dood is. Ja, sorry, komt raar over, maar kan best zijn dat je fan bent, dat zei ik niet.

    Marshmellow schreef:
    Dat is al eens gezegd en daarbij da's op z'n minst hetgene wat je kan doen om zijn familie te steunen.
    Kijk als jij familie was van een bekend iemand en het leek alsof de wereld niets om hem gaf, zou jij dat leuk vinden?

    Damn, heb ik ooit gezegd dat ik er niets om geef? Tuurlijk vind ik het erg dat ie dood is, daar gaat het ook niet om.

    ILoveEsmee schreef:
    Boeit me geen bal of je me niet geloofd. maar ik ben altijd fan van Michael Jackson geweest.

    Je kan het ook gewoon zeggen hoor --'
    En ik zei toch niet dat héél Quizlet géén fan is!?

    Marshmellow schreef:
    Vind jij dit trouwens niet echt een onrespectloos topic? Die man is er niet meer, het minst wat je kan doen is je steun betuigen en niet zo klagen over mensen die laten zien dat ze zijn familie steunen.

    Oké, als iemand nog één keer zegt dat ik géén respect heb, ga ik zo uitbarsten. I swear.

    Ik heb al meerdere keren topics over hem geopend, maar het werd altijd afgezeikt, want hij is raar. Maar je hebt gelijk, ineens is iedereen verdrietig en is iedereen zijn grootste vriend maar eerst zijn leven zuur maken, achja zo zit de mens in elkaar.[i/]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cherished schreef:
    Hahahah hoezo kan jij voor mij beslissen of ik wel of geen respect had voor die gast? :'D
    Ik vind het jammer dat hij dood is, vind dat hij leuke muziek heeft.
    End, punt.
    Wat zéur je?

    Ik zeur zoveel als jullie zeuren in andere topics.
    En ik zeg het nog één keer: Ik heb nooit gezegd dat iedereen geen fan is van hem, ik weet zelf ook wel dat er fans van hem zijn op Q --'

    Vind ik ook. Kom op, hij is nu dood. Daar kan je niets aan veranderen. Tenzij je een magisch mensje bent, maar die bestaan niet.


    Destroy what destroys you.

    Weetje, mensen die zeggen dat we het over een maand al vergeten zijn, wtf!
    Gedraag je man *doet haar best niet te schelden*. Ik weet niet of dat bij jullie zo is, maar volgens mij hebben jullie niet door dat iemand heeeeeeeel groots gestorven is?
    Het is Michael Jackson 'the king of pop', you know?-.-'
    Wejoo, wejoo. Schande.


    ok

    ILoveEsmee schreef:
    Mag hier alsjeblieft een slotje op.

    Want er zijn wel fans van Michael Jackson op quizlet, en ik vind dit echt een hele domme topic ;'S

    Een slotje? Haha, hoezo.
    Sommigen vinden die andere topics dom, ja. En dit topic gaat totaal niet over MJ, maar over het feit dat iedereen pas respect krijgt na zijn dood, en dat is best erg. En ik zeg niet dat er geen fans zijn van hem, of mensen die respect hadden voor zijn dood.