• Hey,

    heeft er iemand tips tegen een gebroken hart?
    Zou ik goed kunnen gebruiken.

    het zit zo;

    Ik had een jongen leren kennen over internet, en we zijn goed bevriend geraakt. En we deden soms zo, zelfs mn vriendinnen dachten dat we een stel waren, maar dat was niet. Hij gaf altijd tips van; als we dichter bij elkaar woonden, zou je me dan als vriendje kunnen zien. En Nica, werd verliefd op hem.

    Toen kwam hij opeens met het nieuws dat hij een vriendin had. Dat brak mn hart wel, maar, ja, daar kan ik niets aan veranderen. En nu, het enigste waar hij over praat is hoe perfect zij wel niet is. Hij laat me stikken, al die mooie dagen van vriendschap, hij negeert me gewoon.

    En dus, nu is mijn hart gebroken..


    Iemand tips ?

    Boyiloveyou schreef:
    zeg hem dat je het echt niet leuk vind dat hij zoveel over zijn vriendin praat,en vraag hem ermee te stoppen,omdat je het moeilijk vind en het je slecht doet voelen.
    doet hij dat niet,stop dan met hem te praten,negeer alles wat hij zegd,of blokkeer hem zelfs (:

    Enjoy the club...

    Ik heb keinda het zelfde meegemaakt en heb er ook een lange tijd van af gezien... Naderhand had ik ingezien dat da geen oplossing is. Laat hem gewoon zijn voor wat het is. Ik ben nu over die jongen en telkens wanneer ik hem online zie komen, denk ik... 'Oh god, get a life!' Really, zonder hem is m'n leven veel beter geworden (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    ik schrijf/dicht het allemaal van me af.
    het werkt best goed want mijn lief heeft het uitgemaakt voor een andere en ik ben hem al bijna helemaal vergeten(:


    ~Lucky Cat~

    MissShinoda schreef:
    typisch jongens =='
    heb ik ook twee keer gehad.. zucht. IK WIL MIKE GEWOON! die is zelf ook alles behalve perfect dus mag hij niks over mij zeggen (cat) (geweldige relatie hea?) -grote fantasie-

    maar even serieus, je komt er wel weer bovenop. Het is altijd aan het begin echt zwaar *** maar je weet vast zelf ook wel dat je er uiteindelijk overheen bent. Btw ga je niet vol eten met chocola ;] dat voel je je nog schuldig ook.


    ik las dit allemaal eens even na, en dit zou niet moeilijk worden, aangezien ik geen chocola lust :)

    OpenUpx schreef:
    (...)

    ik las dit allemaal eens even na, en dit zou niet moeilijk worden, aangezien ik geen chocola lust :)

    en dan kom ik erachter dat ik dat al eens zei,

    oepsie :X

    praat met hem wat maak het uit of die dat nou weet of niet als je zo veel voor um voelt komt dat wel goed en komt ie er uiteindelijk tog wel achter

    Wat maakt het uit dat ie weet dat je op hem bent? Hij woont ver weg..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?