• Gegroet,
    Ik wil graag na mijn zesde middelbaar in België, opnieuw een zesde jaar gaan doen, maar dan in Amerika ergens. Ik droom er echt al heel lang van, maar nu begint het steeds dichter en dichter te komen en krijg ik toch wel wat schrik. Je komt gewoon ergens aan waar je niemand kent in een vreemd gezin. Heeft er iemand dit al gedaan of iemand die je kent en kan hij/zij mij wat ervaringen vertellen?


    Tanya is de beste.

    ik ken iemand die dat ook van plan is
    ik ken der nie zo goed
    dus jammer genoeg kan ik je niet helpen:(
    maar ik hoop wel fat het lukt met alles
    mij lijkt het ook ontzetend gaaf om daar gewoon naar school te gaan
    dus ik hoop heel erg dat het lukt:)


    To The Stars Through Adversity

    hmm.. ik heb een vriendin die dat wil gaan doen, maar die zit straks in de 6e :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Het lijkt me wel vet, maar ik zou niet weten hoe het is, ik zou het gewoon allemaal op me af laten komen, ik bedoel het is toch je droom en ik snap wel dat je het spannend/eng vind, maar waarschijnlijk is het gewoon allemaal echt leuk.. en ze gaan jou natuurlijk allemaal beschouwen als "the European girl" en dan ben je meteen helemaal populair:P


    rawr! I'm a pirate

    Nooh maar het lijkt me wel flex om ergens anders te gaan studere ofzo..

    Lijkt me zalig !!
    ik droom ervan na m'n zesde naar het buiteland te gaan studeren, want, ik had er nog nooit aan gedacht mijn jaar over te doen... ik ga er ook eens over nadenken.. ,)
    Oja, volgens mij zitten die amerikanen wel op een lager niveau, niet? Ik geloof dat het zesde daar ongeveer het vierde van hier is....
    naja...
    Xx


    Hij Heeft Mij Gehoord...

    Ik zit na de vakantie pas in 2e, dus vraag maar niet aan mij.
    Ik zou het alleen nooit doen, dan zie ik mijn lieve mama een jaar niet :'-(


    Als je maar een ananas hebt..

    Hmm, ik heb wel eens een uitwisseling gehad. Is erg leuk, dus je zou deze kans zeker moeten grijpen! En trouwens, als je beetje spontaan bent en engels kan, moet en zal het lukken.
    Veel plezier! (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    nee maar veel success(hoera)

    xxxx

    Hé, imke. Dat wou ik ook. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Een meisje van mijn school gaat dat doen volgend jaar, High School Year ^^


    Life is hard and then we die

    Ik wilde dat ook, maar ik mag niet van moeder op zo'n jonge leeftijd. Ik mag wel een jaar universiteit opnieuw daar.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wou volgend jaar High School doen in Amerika of zo, maar dat was een beetje erg duur =\ En nu kan ik het wel na m'n 6e doen, maar voor dat geld kan je ook gaan studeren.
    Maar ik heb het dus nog niet gedaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik weet niemand die dat doet of gedaan heeft. Zelf wil ik het ook niet. Ik ken wel iemand die naar Canada verhuist is en dus daar wel naar een High School móét.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb 0 ervaring, maar ik zou het ook wel graag willen doen :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik zou het graag willen doen, ik mag ook van m'n moeder dusja. Ik zie nog wel ;D