• astuBLAFT

    *blaf/woef*

    Trafficlight schreef:
    (...)
    eigenlijk wel.. maar dat kwam omdat mijn quizzen vet popu waren.. en ik was dan weer zo van dat ik ze vet dankbaar was dat ze mn quizzen lazen, dus ging ik met ze praten. toen kwam ik erachter dat het kei leuke mensen waren, dus toen had ik vrienden. :$

    dat is leuk.. bij mij las er niemand mijn verhalen.. en ik schreef ze op het begin ook niet..x'D

    nu heb ik een voor mij goed gemaakte story en een niet zo'n goed gemaakte, maar dat boeit me niet (A)

    Fortune schreef:
    Jac en Naoom, jullie kennen elkaar toch al van vorig jaar niet?

    jaaaman. net iets na jacs 16e verjaardag, want we gingen mijn sweet sixteen plannen volgens mij.. en daarna alle andere grote feesten van de wereld. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jadude.
    nu zijn we homies voor het leven. :9~

    jaa en gaan we ooit meeten :9~


    -

    Ik ben echt een schijterd als het erop aan komt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ikwel. sinds dit jaar jonge, ik durf haast alles. (krul)

    ik vind dat vet... weetje wat ik ook wel eens heb... dat veel opener hier ben dan in real zeg maar.. :X

    ik vind het zo makkelijker vertellen op een of ander emanier... :X

    hij speelt gitaar :9~
    maar dat wist ik al.


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    dat is leuk.. bij mij las er niemand mijn verhalen.. en ik schreef ze op het begin ook niet..x'D

    nu heb ik een voor mij goed gemaakte story en een niet zo'n goed gemaakte, maar dat boeit me niet (A)

    jaa okay, maar ik kwam erop in augustus in 2007. er waren vet veel th fans, heel veel bill verhalen en haastes geen tom verhalen. toen ben ik een tom verhaal begonnen en toen waren ze ineens vet popu omdat er zeg maar veel "vraag" naar was. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jaaaman. net iets na jacs 16e verjaardag, want we gingen mijn sweet sixteen plannen volgens mij.. en daarna alle andere grote feesten van de wereld. :X

    Geheh, maar dat duurt nog wel even.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whipple schreef:
    (...)
    ik vind dat vet... weetje wat ik ook wel eens heb... dat veel opener hier ben dan in real zeg maar.. :X

    ik vind het zo makkelijker vertellen op een of ander emanier... :X

    heb ik precies hetzelfde ;D


    -

    viedeogame schreef:
    hij speelt gitaar :9~
    maar dat wist ik al.

    vet :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    ik vind dat vet... weetje wat ik ook wel eens heb... dat veel opener hier ben dan in real zeg maar.. :X

    ik vind het zo makkelijker vertellen op een of ander emanier... :X

    hier is praten makkelijker omdat je elkaar niet in the face hoeft te kijken. dat maakt het echt makkelijker. dat ken ik. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jaa okay, maar ik kwam erop in augustus in 2007. er waren vet veel th fans, heel veel bill verhalen en haastes geen tom verhalen. toen ben ik een tom verhaal begonnen en toen waren ze ineens vet popu omdat er zeg maar veel "vraag" naar was. :X

    ik kwam vorig jaar... x'D
    in april... x'D(nerd)

    Fortune schreef:
    (...)
    Geheh, maar dat duurt nog wel even.

    mijn sweet sixteen? nog 4 maanden. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    viedeogame schreef:
    (...)
    jaa en gaan we ooit meeten :9~

    weetje, het lijkt me best wel vet om jullie in het echt te zien weet je dat..

    maarja, ik ben wel zekerder geworden dit jaar ;D
    en dat heb ik te danken aan jeroen ;$


    -