• Je verliefd bent op een onbereikbaar iemand? Maar ik bedoel echt verliefd. Ik kan niet eten, niet slapen, de vlinders fladderen door mijn buik als ik hem zie. Serieus, ik voel me heel depri, omdat ik niet bij hem kan zijn. En volgende week ga ik naar Turkije, en dan wil ik me niet de hele tijd depri voelen. Iemand tips tegen verliefdheid? :X
    Ik heb alles geprobeerd, iemand anders zoeken, leuke dingen doen om hem te vergeten, etc etc. het helpt allemaal niks, ik blijf aan hem denken.
    Help?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Oep verkeerde groep, kan iemand verplaatsen naar Relatie's?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Verplaatst naar Relatie's. ;)

    Tja, ik zou proberen zo dicht mogelijk bij hem in de buurt te komen en hem te laten zien dat je hem ziet zitten. ^^

    Succes!


    Let the Night embrace you

    Msn?
    Hyves?


    .

    Uhm er lekker van genieten in plaats van depri voelen?
    Ik zou het niet weten, op welke manier is hij onbereikbaar dan?


    Why don't you break my heart

    Hij woont in Griekenland, ik heb hem al vaker gezien [Zijn ouders zijn kennissen van mijn ouders] maar hij heeft al een x gezegd dat hij mij niet leuk vind :l.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    welcome by the club!

    ik heb net zo'n soort probleem ik vind een jongen in Spanje leuk (en dan ook echt leuk, ik kan ook niet eten en niet slapen en die vlinders bluughh) en hij mij ook, alleen ik ben net woensdag terug gekomen van vakantie en waarschijnlijk zie ik hem dus niet snel meer terug, of volgend jaar (ik hoop zo dat we dan in het hotel zitten waar hij werkt)...

    anyway ik word ook altijd op de onbereikbare jongens verliefd, kinda annoying.
    het enige wat ik tegen je kan zeggen is als je op vakantie bent probeer alles wat met hem te maken heeft te negeren en probeer gewoon te genieten van je vakantie! * en word vooral niet verliefd op iemand daar want dan krijg je weer zo'n probleem als wat je nu hebt :') *


    dream, dare, fly!