• Hyee.
    een vriendin van mij, pakte laatst de mobiel af, van een andere vriendin, en toen las ze allemaal smsjes die Max gestuurd had, met er in, ik hou van jou en blablabla
    Max is de jongen ik leuk vind, hij heeft mij verteld dat hij mij ook leuk vind,
    en zegt hij ; xtje afspreken,
    ikso; sgoedd (:
    dus nou zou ik zaterdag met hem afspreken, maar ik kan niet, dat heb ik hem verteld,
    en nu praat ik met die vriendin die allemaal smsjes van hem had gekregen en vraag ik aan haar ; ken jij Max ?
    zei so; ja hoezoo ?
    ikso; vind je hem leuk ?
    zei zo; hoeso ?
    ikso; vertel maar gewoon eerlijk, ik zeg het niet tegen hem
    zeizo; jaa maar hij weet het al..
    ikso; en vind hij jou ook leuk?
    zeizo; Hij zegt van wel jah =D.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    en nu voel ik me dus egt flink genaaid.
    die klootzak, gaat ie eerst zeggen dat hij mij leuk vind,
    allemaal smsjes sturen met ik hou van jou,
    terwijl hij dat ook bij andere meisjes doet.
    Wat moet ik nou doen ?

    Max is niet zijn echte naam~

    xx'


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Fighter schreef:
    Kick his ass.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    vraag hem gewoon recht in zn gezicht waarom hij tegen jou én nog andere meisjes zegd dat hij hun leuk vind ?
    En als hij dan afkomt met zo'n uitleg als 'ik vind vaak meerdere meisjes leuk'
    dan moet je hem gewoon vergeten en dumpen,want dan is die jongen je niet waard !


    everybody needs a song.

    Praat met dat meisje, zoek ook nog andere meisjes op die ook het 'slachtoffer' zijn van Max, en ga er met z'n allen op af. Hij weet niet wat zich overkomt. Of play gewoon terug ofzo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Envy schreef:
    Ik zou dat tegen dat meisje zeggen, en dan meteen tegen die jongen .__.


    .

    wees blij dat je niet met hem genomen hebt... was je nog erger gekwetst... :o heb ik namelijk wel gedaan... was er kapot van toen ik erachter kwam dat hij nog een paar vriendinnetjes had :O echt players zijn zakken.. probeer hem zo snel mogelijk te vergeten en ga hem zo vel mogelijk uit de weg... en als ie jj aanspreekt gewoon zeggen dat ie zijn liefe woordjes in zijnreet kan proppen ofzo xD en dat mgedrag moet je echt niet pikken hoor :O


    Vampire's are cool