• Ik heb een filmpje gemaakt voor de meisjes, die zichzelf nog steeds onterecht pijn doen voor Bill.(H) Ik vind gewoon dat het zo niet langer door kan gaan!
    Ik kan nooit weten of dit zal helpen, maar ik moest het echt kwijt aan de meisjes die zich zo alleen voelen zonder hem.

    http://www.youtube.com/watch?v=2XKvXoeZ8BY


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Een jaar of anderhalf geleden toen vriendinnen me wijsmaakten dat hij in coma lag. 8)


    -

    ILoveHajar schreef:
    Een jaar of anderhalf geleden toen vriendinnen me wijsmaakten dat hij in coma lag. 8)

    Geweldige vriendinnen dan. ôo


    None but ourselves can free our minds.

    Hmm, ik heb gehuild ooit eens ja. Maar dat was, zoals Prodigy al zei, door de kwelling die ik mezelf aandeed van - dat was toen hij zogezegd een vriendin had - en nu schaam ik me daar toch wel zo'n ietsipietsie beetje heel hard voor ;x But, nu huil ik niet meer voor zo'n dingen :]
    Ik vind je filmpje heel mooi gemaakt, en er zit ook een grote brok waarheid in! Knap gedaan en echt mooi initiatief dat je daar neemt om toch zo'n filmpje te maken :]

    ik huilde op mijn 1e concert van ze, eerst omdat ik zo klein en niks kon zien x'D en toen omdat ik Georg's haar zag en zo blij was dat ik ze nu eindelijk een keer live zag ;D
    en ik heb wel eens gehuild om Tom, om het feit dat we echt nooit samen zouden zijn :X


    -

    ik heb 1 x gehuild voor heel Th, toen ik toch niet naar boutique mocht, terwijl ik voor 20 euro 'fzo, daar kon geraken =(
    Nu zou ik alleen nog huilen voor ToHo, als ik 16 ben, en nog niet mag naar een concert van hun, of als nu plotseling 1 van hun zou sterven 'fzo..
    Maar prachtig filmpje !!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik vind het heel lief van je dat je dat filmpje voor die meiden (en evt. jongens) hebt gemaakt. Respect.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb nog nooit gehuild voor een celebrity,tot laatst voor Michael Jackson maar dat tijdens een zielig nummer van hem :X

    Nooit gehuild om welke celeb dan ook. de enige voor wie ik huil zijn de mensen in mijn omgeving,de mensen waarvan ik hou


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben er geen fan meer van. Maar ik heb me zelf ook ooit pijn gedaan voor Bill Kaulitz. Zijn naam staat nog steeds heel klein in mijn arm. Ik heb er nu wel spijt van, vanwege ik er tog geen fan meer van ben. Maar jou filmpje is echt super mooi <3 Ik denk dat het veel mensen zou steunen.

    Mooi gedaan! (:


    Sometimes it's best not to care.

    Mooi filmpje! Ikzelf heb nog nooit gehuild voor Bill of TH en ik denk ook niet dat ik dat zou doen als hij zijn ware liefde zal vinden fzo. Ik zou alleeen huilen als iemand van THy dood zou gaan denk.Maar ik denk dat het goed is dat je mensen er doet bij stilstaan dat jezelf pijn doen niet de oplossing is! Echt heel moi gedaan!!

    Oh, nog een kleine opmerking. Er stonden een paar foutjes tegen het engels in
    Too much
    Breathe

    xx


    Got up on the wrong side of life today

    UnderMySkin schreef:
    Mooi filmpje! Ikzelf heb nog nooit gehuild voor Bill of TH en ik denk ook niet dat ik dat zou doen als hij zijn ware liefde zal vinden fzo. Ik zou alleeen huilen als iemand van THy dood zou gaan denk.Maar ik denk dat het goed is dat je mensen er doet bij stilstaan dat jezelf pijn doen niet de oplossing is! Echt heel moi gedaan!!

    Oh, nog een kleine opmerking. Er stonden een paar foutjes tegen het engels in
    Too much
    Breathe

    xx

    Oh, oké.:$ Bedankt voor het verbeteren! :D
    En ook bedankt voor het bekijken & reageren!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 13:51 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik heb nog nooit geweend om hem. x] F nee da klopt nii; dat was op een concert vn hen, maar da was vn blijheid da ik een traantje liet, dus dat telt nii. :Y)


    If music be the food of love, play on!

    Ewhh..
    Nog nooit gedaan, ehh ligt eraan wat er dan is, als hij ineens zou overlijden dan wel.. x|

    ik zou alles doen voor bill,
    dus ook pijn verdragen,
    ik vind het lief van je dat je probeert te helpen,maar ik blijf toch wel voor m huilen en mezelf pijn doen,en nee dan bedoel ik niet snijden ofzo maar op andere mannieren


    live your dream

    Doen mensen zich pijn voor hem? Oh, dat wist ik niet eens..
    Maar ik denk ook niet dat de kinderen die dat doen probleemloos zijn. Misschien hebben hun geen vrienden. En geen familie (van wie ze houden). Daardoor kunnen er gewoon psygische problemen ontstaan.
    Maarja, het is wel een mooi filmpje.


    Als je maar een ananas hebt..