• ik krijg vanmiddag dus beugel. en ik ben dood zenuw8ig oO omdat ik weetd at edereen segt dat zeer doet en dat gewoon kut is en, hebben nog meer mensen hier een beugel?


    vastw el mja xD


    en deed het zeer enzo? en hoelang meost je hem? ik moet hem 2 jaar, slotjes, onder en boven, valt dat mee, of is dat juist erg?

    Ik krijg er een over 2 weken =x


    Geen woorden, maar daden.

    Het zal misschien een paar dagen zeer doen, maar dat gaat over.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Ik had blokjes. In het begin doet het waarschijnlijk heel even pijn maar na een tijd ben je het gewoon.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb het nooit gehad, dus aan mij moet je het niet vragen x'D.
    Maar volgens anderen doet het toch alleen de eerste dagen zeer?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik moest hem eigenlijk 2/3 jaar, maar was na anderhalf jaar van hem af. Maarja, ik had blokjesbeugel boven en onder en ik had er helemaal geen last van. Terwijl andere zeggen dat ze niet kunnen eten door een beugel, daar heb ik geen last van gehad. Iedereen verschilt daarmee blijkbaar.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb hem na een jaar eruit laten halen, ik vond mn tanden recht genoeg. het deed geen pijn btw en achteraf ben je meestal vet blij dat je tanden weer wat normaal zijn. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb ook een paar beugels gehad :s ben er nu gelukkig al een paar jaar van af In het begin is het wel vervelend en doet het pijn - vooral als ze aanspannen - maar je went er wel aan.

    lekekr xD ik krijg hem strax over 2 uur ofzo maa rik ben volgende week op vakantie, soort van, lekkere timinh he xD

    in het begin doet het wat pijn
    maar dan nie meer
    ++ raak je wel gewent
    de mijne is er 2maand af (a)


    Gilles (ll)

    Ik heb er ook 1 met blokjes en slotjes. Het doet niet echt pijn, maar je wordt het gwn gewaar. Maar ik kon de eerste week niet eten.
    En ik moet regelmatig op controle en dan vervangen ze die ijzerdraadjes, kan ik soms ook 3 dagen niet fatssoenlijk eten. -.-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    het doet in het begint vreselijk zeer ik kon niet op harde dingen eten x]
    mijne is eruit! (: sinds 2 en halve dag

    Heb gelukkig nooit een beugel gehad en ze moeten ook echt niet gaan proberen om dr alsnog een te geven.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik heb hem nu anderhalf jaar maar ik heb er eigenlijk helemaal geen last van gehad.
    Nja, af en toe alsie strakker werd gezet dan voel je dat wel maar het is niet zo dat je jankend van de pijn bij de orto weg komt met een beugel hoor ><
    Ik moet nu nog een half jaar elastiekjes en dan ben ik er vanaf..
    Can't wait, dan mag ik eindelijk me lippiercing laten zetten.


    I am in love with a fairytail

    Het erin zetten verneem je niet eens O.o Tenminste ik had dat niet. Maar daarna krijg je last van je tanden en je kan je bijna niet eten omdat dat zo pijn doet. Maar het duurd niet lang hoor, na een paar weken is het over, en heb je geen last meer <3

    xx


    Sometimes it's best not to care.

    De mijne is er nog niet zo lang af ;D Maar de eerste week doet 't pijn - dat was bij mij toch - maar daarna gaat die pijn normaal gezien wel wegebben. Erhmm, je kan dan wel amper eten die eerste week - ik kon geen botherhammen eten en slikken deed zelfs pijn bij mij x.x - voor de rest uhmm... ik heb 'm ongeveer anderhalf jaar moeten dragen denk ik.