• ik krijg vanmiddag dus beugel. en ik ben dood zenuw8ig oO omdat ik weetd at edereen segt dat zeer doet en dat gewoon kut is en, hebben nog meer mensen hier een beugel?


    vastw el mja xD


    en deed het zeer enzo? en hoelang meost je hem? ik moet hem 2 jaar, slotjes, onder en boven, valt dat mee, of is dat juist erg?

    Big deal.
    Iedereen ervaart het anders, he. Bij mij deed dat bijna geen pijn maar dat kan bij een ander dan weer ongelofelijk veel pijn doen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 13:39 ]

    Ik heb vier dagen pijn gehad, en die pijn is echt pijnlijk. Het erin zetten voel je níét. Die pijn waar ik het over had kan zolang duren als maar kan. Het kan evengoed maar één dag pijn doen, bij sommige doet het 2 weken pijn. Ik moet hem 2.5 jaar of langer.


    Only losers can act the way you do

    Omg, MEDELIJDEN :|
    Ik kon de 1e week niet eten :|
    En dan valt het best wel mee, totdat je je draad moet laten verwisselen, dan begint het liedje weer van voor af aan xD
    Maar je leert ermee leven (a)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb het een jaar en half gehad en telkens als je het moest gaan laten aanpassen deed het twee dagen pijn. Dan moest ik gewoon wat meer yoghurt eten ipv. harde dingen. Het valt best wel mee hoor.


    Tanya is de beste.

    Ik ben net weer bij de orthodontist geweest. Aandraaien. Is nu wel gevoelig. Maar zoals iedereen zegt, het erin zetten doet geen pijn, daarna wel xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    blokjes onder en boven, en ja, de eerste nacht kon ik niet slapen van de pijn ,maar daarna valt het echt mee, ik had m 1,5 jaar
    En daarna heb je ook wat!


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    uhm. hij is er nu seg maar in. maar hij doet gelukkig nog niet seer. ik ga so eten, is niet zo heel erg hard. dus dat valt dan wel eme dnek ik. maar hij is scherp aan die stukjes en daar heb ik me toen aangesnede toe ik ff voelde. maa rlike, het doet nog geen seer en geen idee hoelang da nog durut

    ik heb het geluk dat ik het nooit nodig heb,
    nooit nodig zal hebben.
    en nooit zal krijgen :]

    en wees blij:

    heb je later mooie tanden.
    zie het als een niet zo'n leuke investering in later, waar je nog lang plezier mee kan hebben :]

    Ik moest hetzelfde als jou (;
    En in het begin doet het pijn, maar dat raak je gewoon :')


    Never run out of reasons to smile...

    Die van mij is er nu een halfjaar uit. Maar de beugel is mij ontzettend mee gevallen. Ik heb er maar een week ofzo last van gehad.


    I am an idiot, I move.

    3 daden voor dat ik weer naar school moet krijg ik mijn derde beugel, ook slotjes boven en onder waarschijnlijk met rekketjes. Ik weet dat het pijn doet maar tja, het is voor een goed doel. :Y)


    when words fail, music speaks.