• Dat is het dus, mijn ouder's hebben vaak ruzie
    en ze gaan nu scheiden heb ik vandaag te hooren gekreegen,
    Ik kan mijn verdriet niet uiten en daarom krop ik alles op,
    Ik zie heel veel topic's hier en daar steunen jullie heel veel user's hier,
    en ik denk dat ik hier ook wel steun ga vinden
    ik hoop het want dit doet echt pijn,
    Ik denk dat ik gewoon wat aandacht nodig heb,

    sorry als je dit ziet als een soort zeur topic ofzo,


    I'm your Sweet 666

    geeft helemaal niks! eigenlijk is het best goed dat je het hir neer durft te zetten. (:
    en het is helemaal geen gezeur!
    kun je het niet in de buurt bij je vriendin terecht, ze zal er vast voor je zijn zeker in zo'n situatie!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Meid, dat is geen gezeur. En alles opkroppen dat hoef je echt niet te doen. Je moet er eens over praten, zoiets dat helpt meestal. Owee als die ene persoon, ze weet wie, gaat zeuren over dat 'praten helpt blabla gedoe'
    Als je wilt mag je me altijd een pb sturen als je ergens over wilt praten. Ook al zijn mijn ouders niet uiteen. Het zal goed doen om je hart eens te luchten bij iemand.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ehm.. ik was 9 toen mijn ouders scheiden.. maar volgens mij kon het me niks schelen.
    Maar je moet bedenken dat het beter is dat ze uit elkaar zijn. Blijkbaar zijn ze daardoor gelukkiger. En meestal is het ook zo dat als de ouders gelukkig zijn, dat de kinderen dat ook zijn, dat voelen ze aan. (onbewust)
    Ik voel me nu een stuk beter sinds ze uit elkaar zijn. Dat zul jij misschien ook merken. Behalve als je ook van je vader houd. Want dan ga je hem misschien missen.


    Als je maar een ananas hebt..

    het is juist goed dat je het hier neer zet daardoor deel je het met iemand en dat voelt iets beter aan. Mijn ouders zijn gelukkig wel nog bij elkaar.. naja.. ze maken non stop ruzie, maar ze willen niet scheiden voor ons ==' (de kinderen) naja.. misschien is het dan wel beter dat ze scheiden? ik bedoel ze zijn dan waarschijnlijk wel gelukkiger en jij hoeft niet al die ruzie's aan te horen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    heel erg veel sterkte !


    i know you'll be my paparazzi *

    het is erg genoeg dat je ouders gaan scheiden. dat noem je toch geen zeuren. iedereen heeft steun nodig of een schouder om op te huilen. en opkroppen helpt niet. gewoon uithuilen en alles vertellen wat je kwijt wilt aan iemand die je vertrouwd. het lucht ech top


    Love is the movement <3

    Aurelia schreef:
    Misschien kun je iemand PB-en. De users hier zijn over het algemeen erg behulpzaam :]


    None but ourselves can free our minds.

    Inderdaad, je moet er over praten... Dat is altijd het beste. Ofja, toch bijna altijd. (':
    En ehm, mijn ouders zijn gescheiden van sinds ik 6 maand was, dus ik heb er nooit problemen mee ge had, ik ben er net mega blij om. Natuurlijk is het ongelofelijk kut da je dit moet meemaken. Veel stertke, meid. <3


    You'll never ever ever be mine.

    Mijn ouders zijn ook gescheiden omdat ze heel veel ruzie maakten. In het begin voelde ik me heel verdrietig, maar als je erover nadenkt is het eigenlijk beter zo. Het is toch ook niet leuk als je ouders steeds ruzie staan te maken? Dat was gewoon echt niet leuk meer. En nu heeft mijn ma een nieuwe vriend waar ze veel gelukkiger mee is. en nu is er ook geen ruzie meer. dus al bij al was die scheiding nog geen slecht idee. Je moet ook de goede kanten ervan leren zien. ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb


    Happiness hit her like a train on a track

    Je moet het zeker niet opkroppen. Ik weet niet hoe het is om te horen te krijgen dat je ouders scheiden. Maar je mag het zeker niet opkroppen. Dat wil nu ook niet meteen zeggen dat je dat aan iemand moet vertellen. Je kan het neerschrijven, of vertellen tegen je posters of tegen een knuffel. Maar als je er niet klaar voor bent om het tegen iemand te gaan vertellen dan moet je dat ook niet pushen. Je kan op zoveel manieren je gevoelens uiten. Doe het gewoon op de manier waar jij je het best bij voelt.
    Maar als je het dan toch tegen iemand wil vertellen, hier vind je wel zeker iemand die naar je zal luisteren.

    ik heb 2 scheidingen meegemaakt (:
    de eerste besefte ik niet echt,want ik was nog maar 3.
    bij de 2e was ik 10,alles opkroppen is echt niet goed (:
    ik ben toen in de klas op een dag heel hard beginnen huilen,maar het heeft geholpen,en ik heb de scheiding heel goed 'verwerkt' (:


    everybody needs a song.

    Zoiets is natuurlijk nooit leuk om te horen. Ik vind het heel erg voor je. En zoals je al ziet zijn er genoeg mensen die je willen steunen! (K) Praten is heel belangrijk! Zoek iemand die veel begrijpt van jou leeftijd, of misschien is een ouder iemand zelfs wel beter. Niets opkroppen, dat is niet goed.

    heel veel sterkte met alles.(flower)


    Wie du mir, so ich dir.