• Ja, wat heeft iedereen tegen Bella van twilight? Ik vind haar best aardig hoor, dusja, kom maar op met die goede redenen.
    Ja ik weet dat ze lekker ruikt geesz.

    Sorry voor het zoveelste topic van vandaag.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb niets tegen haar, ik vind haar goed acterend en mooi. En ze lijkt me best een aardig iemand.


    You'll never dream alone. <3

    ik vind bella leuk als karakter^^
    maar Kristen zelf vind ook wel aardig (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 16:09 ]


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik heb niks tegen Bella hoor, ik begrijp eigenlijk niet wat iedereen tegen haar heeft.

    Bella is niet zo erg hoor. Ik mag haar wel!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wauw, er zijn mensen het met mij eens. =D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    En nu vind ik opeens dat iedereen haar leuk vind. :X Niet aanvallend bedoeld, hoor! Maar het kan ook zijn dat de mensjes die haar niet leuk vinden, hier niet op reageren. ^^


    You'll never dream alone. <3

    ik heb nix tgn haar x)
    degene die er iets tgn hebben is meestal omdat ze jaloers zijn dat zei met robert heeft gekust --' [/heb ik gelezen]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Breakfast schreef:
    En nu vind ik opeens dat iedereen haar leuk vind. :X Niet aanvallend bedoeld, hoor! Maar het kan ook zijn dat de mensjes die haar niet leuk vinden, hier niet op reageren. ^^

    Ja, dat dacht ik dus net ook al. Misschien kunnen de mensen die haar niet mogen niet uitleggen waarom ze dat vinden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik kan hier niet op antwoorden, het enige wat ik weet is dat ze in Twilight speelt x.x meer niet, dus ik ken haar niet echt, dus ik heb niets tegen haar, maar het is ook niet dat ik haar aardig ofzo kan vinden lijken If ya know what I mean.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik zal je eens zeggen wat iedereen tegen haar heeft
    het zijn al die Rober Pat fans die niet voor haar zijn omdat ze Bella speelt en omdat ze zo close is met hem..
    Like who cares? o_x
    ik vind dur leuk, vind ik al jaren.

    Therapy schreef:
    ik zal je eens zeggen wat iedereen tegen haar heeft
    het zijn al die Rober Pat fans die niet voor haar zijn omdat ze Bella speelt en omdat ze zo close is met hem..
    Like who cares? o_x
    ik vind dur leuk, vind ik al jaren.

    Het is een film, en dan verder. Laat ze gelukkig zijn, als je fan bent is dat toch juist het belangrijkste?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    die naam is vreselijk, daarom :8
    kidding, ik heb die hele film nooit gezien dus geen idee ;D


    -

    Confined schreef:
    (...)
    Het is een film, en dan verder. Laat ze gelukkig zijn, als je fan bent is dat toch juist het belangrijkste?

    oké nu ben ik niet mee, ik geef je een reden waarom ze haar niet leuk vindne. en nu zeg je dat ik ze gelukkig moet laten zijn? ;D

    ze acteert wel okay ja. beter dan die pattinsongassie. maare. ik heb liever bella dan edward, want die is fakking slecht vertolkt x'D of hoe je dat ook noetmt. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Therapy schreef:
    (...)
    oké nu ben ik niet mee, ik geef je een reden waarom ze haar niet leuk vindne. en nu zeg je dat ik ze gelukkig moet laten zijn? ;D

    Nee, ik had het over die mensen die haar haten omdat ze met robert in een film speelt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.