• Ja, wat heeft iedereen tegen Bella van twilight? Ik vind haar best aardig hoor, dusja, kom maar op met die goede redenen.
    Ja ik weet dat ze lekker ruikt geesz.

    Sorry voor het zoveelste topic van vandaag.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Het wordt hier zo veralgemeend,, wat heeft 'iedereen' tegen haar. Nja dan moeten sommige niet verbaast zijn als er ook mensen zijn die niets tegen haar hebben...

    Ik vind Bella goed, maar volgens mij haat niemand echt Bella maar Kirsten omdat zij met Robert speelt in de film


    The soul needs autumn.

    INAxMASSACRE schreef:
    Het wordt hier zo veralgemeend,, wat heeft 'iedereen' tegen haar. Nja dan moeten sommige niet verbaast zijn als er ook mensen zijn die niets tegen haar hebben...

    Ik wil niet veel zeggen, maar voordat ik dit topic maakte hoorde ik alleen maar dat mensen haar haatten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Therapy schreef:
    ik zal je eens zeggen wat iedereen tegen haar heeft
    het zijn al die Rober Pat fans die niet voor haar zijn omdat ze Bella speelt en omdat ze zo close is met hem..
    Like who cares? o_x
    ik vind dur leuk, vind ik al jaren.
    en ik deel dan ook al een tijdje jouw mening^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is gewoon dat mensen jaloers op Bella zijn omdat zij met Edward heeft.
    En als je het over Kristen hebt, dan is het waarschijnlijk omdat ze haar niet geweldig vinden acteren?
    Ik vind d'r namelijk ook niet fantastisch in Twilight, maar in The Messengers is ze veel beter:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb niks tegen haar, maar ze moeten haar niet, omdat ze Edward heeft natuurlijk.


    You move me ......... Kurt

    Ik heb niks tegen haar, maar ik ben ook geen fan. Ze acteert niet en speelt gewoon zichzelf, maar dat doen zoveel acteurs/actrices. Toch is zij de perfecte persoon voor de rol van Bella, want anders was de spanning tussen de twee rollen van Bella en Edward niet zo intens geweest en was de film zowieso low-budget en geflopt geweest.


    Wie du mir, so ich dir.

    IK denk dat ze haar niet mogen omdat ze jaloers zijn om wat zij allemaal mag doen met Robert als ze op de set staan.

    Maar ik ben niet bepaald een Twilight fan dus ja , alleen mn vriendinnen wel. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ken haar niet, ik heb nog geneens de film gezien/het boek gelezen, en ik wil de filmook niet zien/het boek lezen. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Iedereen heeft wat tegen haar omdat zij met Robert Pattinson mag zoenen en de rest niet, hahahahah XD sorry, maar dat is gewoon zo. ik heb niets tegen bella, ik vind dr wel cool enzoo, maar de meesten die een crush hebben op Edward, nee die hebben ze niet op Rob, alleen op Eddie ;D die zijn pissed omdat zij 'm mag zoenen enzoo en de anderen niet. zielig.

    Ik heb niets tegen haar?

    Ik vind Bella lief, maar ik vind het klote dat Kristen haar moet vertolken.
    Ik haat Kristen, niet omdat ze met Robert gaat maar heb je ooit die attitude gezien, de tering. En ik vind dat ze ene kutkop heeft. :Y)
    I mean, wie gaat er nou zo dom zijn om er openlijk voor uit te komen dat ze fans haat.
    Voor de rest niks op tegen. Ze is wel knap enzo.

    Edit:
    Ze kan niet zo goed acteren vind ik. Ooit op gelet hoe vaak zij met haar ogen knippert als ze emotie's moet uiten? En ze komt ook te nuchter over als Bella.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 13:22 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb niets tegen haar.
    Ze kan goed acteren.
    De meeste mensen hebben gewoon iets tegen haar omdat ze mag kussen met Robert Pattinson en ermee mag acteren.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 13:24 ]


    I need you like a heart needs a beat

    outtaHere schreef:
    Ik heb niets tegen haar.
    Ze kan goed acteren.
    De meeste mensen hebben gewoon iets tegen elkaar omdat ze mag kussen met Robert Pattinson en ermee mag acteren.

    Maar eigenlijk zijn de meeste vrouwelijke fans van twilight gewoon smoor op edward en niet op de acteur rober pattinson - dus op het personage edward - en zijn ze jaloers op zij met edward mag zoenen.

    Conspiracy schreef:
    Iedereen heeft wat tegen haar omdat zij met Robert Pattinson mag zoenen en de rest niet, hahahahah XD sorry, maar dat is gewoon zo. ik heb niets tegen bella, ik vind dr wel cool enzoo, maar de meesten die een crush hebben op Edward, nee die hebben ze niet op Rob, alleen op Eddie ;D die zijn pissed omdat zij 'm mag zoenen enzoo en de anderen niet. zielig.

    idd


    I need you like a heart needs a beat