• Ja, wat heeft iedereen tegen Bella van twilight? Ik vind haar best aardig hoor, dusja, kom maar op met die goede redenen.
    Ja ik weet dat ze lekker ruikt geesz.

    Sorry voor het zoveelste topic van vandaag.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Maar eigenlijk zijn de meeste vrouwelijke fans van twilight gewoon smoor op edward en niet op de acteur rober pattinson - dus op het personage edward - en zijn ze jaloers op zij met edward mag zoenen.

    das eigelijk wat ik bedoel.:')
    maar ik heb het weeral ni tegoei uitgelegt


    I need you like a heart needs a beat

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 13:23 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik hou van Bella. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind dr niet goed acteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    bella is in mij serie een goeie <3
    ik heb niks tegen haar , waarschijnlijk vindt ierdeen haar een bedrijging i v m Edward.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Aurelia schreef:
    Ik vind dr niet goed acteren.


    ik heb het personage Bella graag door de boeken

    maar eerlijk Kristen is ook niet men favo actrice ik vindt dat ze er wat arrogant en allesoverheersend uitziet <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik heb niets tegen d'r.
    Fans van Robert Pattinson zijn gewoon jaloers omdat zij een relatie hebben in de film? [/dat hebben ze toch, hé? xd]

    TaraChaos schreef:
    (...)

    ik heb het personage Bella graag door de boeken

    maar eerlijk Kristen is ook niet men favo actrice ik vindt dat ze er wat arrogant en allesoverheersend uitziet <3


    vind ik ook eigenlijk. De Bella in het boek is leuker dan de Bella van de film.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik ken haar niet eens xD Maar ik heb wel eens een poster gezien en ze LIJKT me wel aardig xD


    Time changes, best friends can become strangers...

    ik vond haar eerst een beetje raar enzo
    Want ik had nog nooit van dr gehoord.
    Ze heeft een cute stem xD
    En in de trailer van new moon vind ik haar knap n_n
    Ik ben jaloers op haar haar :O
    ze heeft mooie bruine haartjes <3


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ken haar niet, dus daar ga ik niet over oordelen (:


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ze is opzich best raar, je ziet haar niet echt veel lachen of vrolijk zijn. Maar ik vind dr wel tof.


    blame the bully.

    Bella is wel OK. Ik vind gewoon dat ze zich raar gedraagt in het bijzijn van die vampier o-O

    Maar ik vind wel dat Kristen Stewart haar heel goed heeft neergezet in de film Twilight :)Beter dan Robert Pattison, Edward speelde. Maar dat is mijn mening natuurlijk :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    tomfreakske schreef:
    ik heb nix tgn haar x)
    degene die er iets tgn hebben is meestal omdat ze jaloers zijn dat zei met robert heeft gekust --' [/heb ik gelezen]
    Xx

    niet waar ik 'heb'ook wat tegen haar maar niet omdat ze robert heeft gekust.

    ik vind haar gewoon een beetje nep(in de film) eerst heeft ze geen vrienden in is ze zielig -2 minuten later- nu heeft ze opeen veel virenden.
    en ik vind ook dat ze zich aan stelt qua edwart, 'o nee ik kan niet samen met hem zijn wand hij is een vampie, nu wil ik en ook een zijn, maae hij wilt me niet bijten'.

    sorry maar ik vind het een beetje zijk.mijn mening


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ik heb niks tegen haar sowieso,het is maar een film waarin ze zo close speelt met robert,en verder vind ik haar ook een goeie actrice,vooral in the messenger ^^


    live your dream