• 'Wanneer hebben jullie geen make-up op ?'

    Ikzelf niet als ik ziek ben ffcourse, als ik gewoon heel moe ben en er he-le-maal geen zin in heb, en mijn huid een beetje goed, mooi, egaal is. Uiteraard draag ik naar school wel altijd make-up.


    The money & the power, bitch.

    Altijd, behalve met winkelen of meetings.

    als ik thuis ben en niet naar buiten moet doe ik niks op

    als ik onder de douche uitkom ?
    ik ga zelfs naar bed met make-up.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als ik slaap, nu, als ik geen zin heb, las ik vind dat het niet bij mijn kleding ga passen en als ik moet gaan zwemmen met school. That's it (: .

    Ik heb nooit make-up op ;'D Ze zeggen dat het al lijkt dat ik.. ehh.. hoe heette dat ookalweer :'D Mascara ofzo op had =]


    I live for the applause, you will die for it.

    nu xD


    Your Butt is Mine!

    Wanneer ik slaap en wanneer ik een lazy day heb en zeker weet dat ik geen poot ga uitsteken de hele dag.


    Live for something or die for nothing

    als ik thuis blijf dan doe ik het niet op , maar voor de rest wel

    Bijna altijd.
    De enige keren dat ik make-up opdoe is als ik me verveel (dan is het mascara en/of lipgloss) of naar een feestje ga (dan is mascara, lipgloss, rouge en oogschaduw).


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Carnage schreef:
    Ik heb nooit make-up op ;'D Ze zeggen dat het al lijkt dat ik.. ehh.. hoe heette dat ookalweer :'D Mascara ofzo op had =]


    lol, maar jij bent ook gewoon zonder make-up op mooi. Vind ik :]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 23:34 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Trafficlight schreef:
    als ik onder de douche uitkom ?
    ik ga zelfs naar bed met make-up.


    dat is echt fackin slecht voor je huid :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Lois schreef:
    (...)
    Ja, mennn, ik ook (: Echt irritant. Wil ik gewoon één dagje niks doen. Echt gewoon helemaal niks moet ik van me moeder iets ophalen bij de winkel. Huppa, make-up op. Anders 'durf' ik gewoon niet x]


    I join your feeling :/
    maar het komt vooral omdat ik een hele onzuivere huid heb, zonder foundation (& mascara^^) voel ik me niet mooi =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb eigenlijk altijd make up op,al is het maar mascara. Ja,ook als ik aan het slapen ben [ben gewoon altijd te lui om het eraf te doen voor ik ga slapen]. Misschien als ik ziek ben niet.

    Meadow schreef:
    Ik draag nooit make-up..
    Niemand hier in de buurt draagt hier make-up omdat dat hier niet gerespecteerd wordt bij iemand van 14.


    goh ik quote hier wat af xd.
    ontopic: echt? o.o wat moeten die mensen dan wel niet denken als hier zouden rondlopen? :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik heb eigenlijk altijd make up op,al is het maar mascara. Ja,ook als ik aan het slapen ben [ben gewoon altijd te lui om het eraf te doen voor ik ga slapen]. Misschien als ik ziek ben niet.

    Hallo, ik zat in groep 5 toen ik mij opmaakte, niet veel ofzo ><
    Mja, ontopic: Voordat ik ga slapen, onder de douche vandaan kom en zoals vandaag: een luie zondag en ik ga niet naar buiten.
    Soms, als het laat is en ik snel naar een vriendin ga fietsen en ik zou eerst thuis blijven en ik had mijn make-up er al afgehaald, dán ga ik wel eens zonder make-up over straat, maar niemand ziet me dan ><
    En bij mn vriendin boeit het mij niet dat ik niets op heb..


    ×Bury all your secrets in my skin×