• 'Wanneer hebben jullie geen make-up op ?'

    Ikzelf niet als ik ziek ben ffcourse, als ik gewoon heel moe ben en er he-le-maal geen zin in heb, en mijn huid een beetje goed, mooi, egaal is. Uiteraard draag ik naar school wel altijd make-up.


    The money & the power, bitch.

    TWINcest schreef:
    (...)
    Hallo, ik zat in groep 5 toen ik mij opmaakte, niet veel ofzo ><
    Mja, ontopic: Voordat ik ga slapen, onder de douche vandaan kom en zoals vandaag: een luie zondag en ik ga niet naar buiten.
    Soms, als het laat is en ik snel naar een vriendin ga fietsen en ik zou eerst thuis blijven en ik had mijn make-up er al afgehaald, dán ga ik wel eens zonder make-up over straat, maar niemand ziet me dan ><
    En bij mn vriendin boeit het mij niet dat ik niets op heb..

    Groep 5 ?Oo

    Hahaha, ja.. groep 5 x']
    Mja, dat heeft er nu wel voor gezorgd dat ik een grote liefde voor visagie heb gekregen [:
    If u like, take a look on my profile ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik draag nooit make-up. :Y)


    ok

    Dan ben ik heel trots op jou, ik durf namelijk niet meer zonder.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Als ik vrij heb en niks van plan ben draag ik geen make-up en soms als ik er gewoon geen zin in heb omdat het teveel werk is, maar op school etc heb ik wel atijd make up op !

    nooit :P
    k doe et altijd als k uit ga maar k doe et nooit als et gwn een normale dag school is..owkal is et nu vakantie maar k eb er noooit tijd voor :P


    Life up to your own espectations

    's Nachts, en als ik ziek ben/er geen zin in heb.


    -

    Altijd. Ik draag nog geen make-up.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    eigenlijk zo goed als nooit ^^
    misschien als ik niks beters te doen heb en me verveel.. verder soms als ik naar een feest, schoolfeest, verjaardag or something ga, maar verder ook niet. en anders alleen mascara ofzo : )

    (ben er vaak ook te lui voor:X)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    bijna nooit.
    @ DirtyDiana : ik heb dat ook.
    Ik vind het wel best zo (:

    Ik doe wel eens voor de lol met vriendinnnen, van die tekeningen op je gezicht maken met oogpotlood, en dan foto;s maken x]

    Ik als ik niets te doen heb, alleen als ik ga shoppen, naar feestjes ga, naar school ga, gewoon buiten huis , dan doe ik make-up op , maar voor thuis te zitten doe er niks :)

    als ik dodooke doe x)
    alhoewel soms kan ik nog wat mascara op hebben,wnt dt doe ik er nooit af:X tis toch doorzichtbare dus ik vergeet het immer x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Bijna iedere dag


    All was well.

    Als ik nergens heen hoef, bijv. op een vrije dag of als er vakantie is n.n