• omdat ik nu moet gaan en anders iemand anders hem had geopend '^__^.

    willen jullie misschien koekjes en thee erbij?
    (baby)


    we've only said goodbye with words

    net op tv. :X nu niet meer.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    I'm Back!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Camille :Y)

    oh k*t, dat was gister..x'D

    naja... baai :Y)

    Hooooi Mireille (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Boterhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :Y)

    jou heb toch wel lang niet gesproken (krul)
    hoe is ie? =)

    Mier & Boterham!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Damn, dat is lang geleden dat ik jou gesproken heb.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    CAMILLLEEEEEE :Y)

    Alles goed met jullie?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    jaaaaaaaaaaaaa btw. ik heb gister wat meegemaakt, en en en ik vind het wel dom want ik moest er vanochtend pas om huilen....:x ik zal het even vertellen. Duurt wel even.

    Oke, vertel maar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Kijk, Ik denk zoals jullie wel weten doe ik dus de vooropleiding dans. Daar was een meisje. En dat meisje die heeft besloten dat ze niets met dans wil gaan doen, dus gaat ze van de vooropleiding af. En ook van de school waar ik op zit. Want nu, op de school waar ik op zit, daar moest ze vroeg voor opstaan en met de trein. En als ze naar een school dichterbij gaat is ze en maar 10 min. kwijt om naar school te gaan en hoeft ze dus niet zo vroeg op te staan of met de trein te gaan, maar gewoon met de fiets.

    Nou gaf ze dus gister een feest, Eeen afscheidsfeest en een verjaardagsfeest ineen. En het was dus heel de dag heel gezellig enzo, We hebben eerst 1 film gekeken en daarna een dvd van Beyonce... was ook wel leuk.
    Daarna zijn we gaan zwemmen in zo'n super vet zwembad ding. Met allemaal wildwater banen en zoo... was echt gezellig...
    En toen we zeg maar echt afscheid moesten nemen voelde het nog zo van, na de vakantie is ze er gewoon. Maar ik vond het raar dat ze er dan niet meer was. En dat ik haar nog maar heel heel soms ga zien. Het is gewoon raar.. zeg maar.. En nouja gister was er wel heel even een brok in mijn keel, maar niet echt huilen ofzo. En toen vanmorgen dacht ik aan gister en toen begon ik gewoon spontaan te huilen :X [/wat ik nu ook weer bijna doe :X]

    Maar we zouden contact blijven houden en dat doe ik zeker. Ze zou ook naar voorstellingen enzo komen kijken, en wij zouden ook nog een keer bij haar komen enzoo... dus ik denk wel dat ik haar blijf zien, misschien wel minder. Oke, veel minder maar wel blijven zien.

    -the end of the story-