• Elke keer schrik ik me de pleuris van filmpjes waar je je ergens op moet concentreren, en dan ineens verschijnt er zo'n eng geval met eng geschreeuw.
    Soms word ik daar gewoon echt bang van, en kijk ik elke keer achter me of dat enge geval niet achter me staat..

    Daarnet keek ik zo'n filmpje, met het kleinste katje van de wereld, dat niet gephotoshopt was. Dus je moest zoeken naar iets wat gephotoshopt leek, en dan ben je er zo erg op geconcentreerd, en dan verschijnt er zo'n eng ding. En ik had mijn geluid ook nogeens op voluit staan, dus ik ben nu echt bang.
    Jákkie ><

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 14:21 ]


    a figment of your imagination

    Elke keer schrik ik me de pleuris van filmpjes waar je je ergens op moet concentreren, en dan ineens verschijnt er zo'n eng geval met eng geschreeuw.
    Soms word ik daar gewoon echt bang van, en kijk ik elke keer achter me of dat enge geval niet achter me staat..

    Daarnet keek ik zo'n filmpje, met het kleinste katje van de wereld, dat niet gephotoshopt was. Dus je moest zoeken naar iets wat gephotoshopt leek, en dan ben je er zo erg op geconcentreerd, en dan verschijnt er zo'n eng ding. En ik had mijn geluid ook nogeens op voluit staan, dus ik ben nu echt bang.
    Jákkie ><



    [/ Het dikgedrukte gedoe vond ik ff leuk]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind dat altijd wel geinig, maar ik moet het niet te vaak zien want dan word ik er ook écht gek van!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Díe dingen zijn créééépy, man Ö. Ik schrik me daar dood aan. Wtf, zeg. Wie heeft ze verzonnen?


    we've only said goodbye with words

    Tja, geen idee:Y).
    En inderdaad, je moet er ook echt niet naar gaan zoeken ofzo :|. Ah, voortaan als ik zo'n filmpje kijk spoel ik eerst wel even snel door :Y).


    a figment of your imagination

    Dit is zo'n site van filmpjes, spelletjes, etc ervan. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik kijk nooit naar zulke filmpjes xD Ik weet btw ni eens wat je bedoeld. maar mij lijken ze wel grappig xD