• Vanaf nu kun je bij het kiezen van een nieuwe inlognaam, geen namen meer kiezen die ooit al door een ander lid zijn gebruikt maar die een nieuwe naam hebben gekozen.

    Dit om verwarring te voorkomen en het geeft leden de mogelijkheid om na een maand hun eigen naam weer terug te kiezen. Ze lopen dan niet meer het risico dat iemand anders in de tussentijd hun naam snel heeft ingepikt.


    Dit is mijn signature...

    Ubetinget schreef:
    Hmm. Iemand anders heeft nu Fragile, en dat had ik eerst. Nou kan ik m dus ook niet meer terugveranderen als zij een andere kiest?

    Ja, jullie kunnen dus allebei die naam gebruiken, als die andere user die naam niet al heeft op dat moment.

    Mooizo. :')

    KrullieWul schreef:
    (...)
    Ja, jullie kunnen dus allebei die naam gebruiken, als die andere user die naam niet al heeft op dat moment.


    Dus ik kan dat ook want ik heette ook eerst KimxBill maar nu heet een andere account zo (omdat ik bang was dat iemand anders hem zo noemde) sorry dat ik zo lastig ben :$

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 15:52 ]

    Quizlet word beter en beter :D


    "We are all of us stars, and we deserve to twinkle." -Marilyn Monroe

    ik heb het denk ik niet nodig, maar beter.

    Ik snap het niet,
    maar als je nu eerst bijvoorbeeld Joske heet, en dan verander je je naam naar Jefke, kan je die volgende naam dan niet meer terug Joske nemen?


    - hoi ;D

    ik vind het een beetje overdreven, zoals iemand al zei. Als iemand zn naam niet meer terug wilt kan niemand anders hem meer gebruiken.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Troglodyte schreef:
    Ik snap het niet,
    maar als je nu eerst bijvoorbeeld Joske heet, en dan verander je je naam naar Jefke, kan je die volgende naam dan niet meer terug Joske nemen?

    Jawel. Dan kan juist alleen jij nog die naam nemen, niemand anders. Behalve als iemand eerder, voor dat dit systeem er was, die naam al had. Dan kunnen jullie hem allebei nemen, niet tegelijkertijd natuurlijk :P

    het is eigenlijk wel heel lastig met het kiezen van een nieuwe naam zeg maar ;$ nóg origineler zijn ;$
    maar het is wel okay verder hoor, ik wil niet negatief zijn.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Immortal schreef:
    maar sommige mensen hoeven hun oude naam nooit meer en dan kunnen anderen het niet kiezen
    kan er geen knop komen als je je naam veranderd.
    'Ik geef toestemming dat andere mijn account naam mogen gebruiken.'


    *~* Proud Luxury *~*

    Nu kan ik nooit meer mijn éigen naam >.<


    I'd rather go naked than wear fur.

    MWUAHAHAHA.
    SLOT EN GRENDEL VOOR MIJN NICK'S.

    Dankje Rutger! :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Fantastisch.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.