• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen kunnen beter autorijden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Vandaar dat bewezen is dat mannen meer ongelukken maken als vrouwen. Mannen doen stoerder in het verkeer en vrouwen vinden het wel best. Maar of mannen beter rijden.. Nee. Ik denk dat man en vrouw even goed rijden. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ho, ho, hoo!!

    wij weten het veel beter ^^
    kijk Mannen zijn gewoon meer geinterreseerd dan vrouwen, en daarom nemen ze meer lessen. Omdat ze ook in andere auto's willen rijden. En en en ... door die meer lessen willen beter worden, wat ze misschien ook wel worden. Maar vrouwen ^^ , die doen het gewooon, heel gewoon, met 1 examen dinges, je weet wel. (A) en daardoor kunnen vrouwen het gewoon spontaan. Dus eigenlijk ... hebben vrouwen een soort NatuurTalent. en mannen die moeten er maar gewoon meer voor doen. En daar door kunnen ze het misschien wel beter, maar vrouwen vinden dat gewoon klink klare onzin, want vrouwen kunnen het gewoon goed genoeg, snappie ^^?


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    ho, ho, hoo!!

    wij weten het veel beter ^^
    kijk Mannen zijn gewoon meer geinterreseerd dan vrouwen, en daarom nemen ze meer lessen. Omdat ze ook in andere auto's willen rijden. En en en ... door die meer lessen willen beter worden, wat ze misschien ook wel worden. Maar vrouwen ^^ , die doen het gewooon, heel gewoon, met 1 examen dinges, je weet wel. (A) en daardoor kunnen vrouwen het gewoon spontaan. Dus eigenlijk ... hebben vrouwen een soort NatuurTalent. en mannen die moeten er maar gewoon meer voor doen. En daar door kunnen ze het misschien wel beter, maar vrouwen vinden dat gewoon klink klare onzin, want vrouwen kunnen het gewoon goed genoeg, snappie ^^?

    Het is juist zo dat vrouwen bij de theorie eerder slagen en mannen bij het praktijkexamen :'D
    Maar de échte vent rijdt natuurlijk een Harley-Davidson of een dikke v12 auto, en dat rijdt beiden lastig ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Oneens.
    Dat hangt van de persoon af.
    Mijn oma kan beter autorijden dan mijn buurman. Maar mijn vader beter als mijn moeder, ookal gaat mijn moeder sneller.


    hoi, jij bent leuk.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Het is juist zo dat vrouwen bij de theorie eerder slagen en mannen bij het praktijkexamen :'D
    Maar de échte vent rijdt natuurlijk een Harley-Davidson of een dikke v12 auto, en dat rijdt beiden lastig ^^

    eerst even: die code-taal begrijp ik niet..
    maar weetje ik rijd gewoon in een dikke v2789402798, en jaa.. wat heb je daar nou op te zeggen he (A)
    maar weetje, vrouwen halen gewoonn eerder hun theorie Dinges en hun praktijk dinges.. en dat kan je niet ontekennnen (A) [meestal dan x'D]


    Je moet worden wie je bent.

    Niet mee eens.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Sprinkles schreef:
    (...)
    eerst even: die code-taal begrijp ik niet..
    maar weetje ik rijd gewoon in een dikke v2789402798, en jaa.. wat heb je daar nou op te zeggen he (A)
    maar weetje, vrouwen halen gewoonn eerder hun theorie Dinges en hun praktijk dinges.. en dat kan je niet ontekennnen (A) [meestal dan x'D]

    Praktijk niet, dat is onderzocht door AutoWeek, wanneer weet ik niet meer :'D
    Btw, waar rijd jij in dan? Tenminste, wat wil je gaan rijden? ;)
    Ikzelf zou later gewoon een Harley-Davidson kopen, daar niet van, ik wil helemaal geen auto xD

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 12:00 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Oneens, dat hangt van de persoon af.

    ThePhenom schreef:
    Waar. Waarom zitten er anders alleen maar mannen in raceauto's, alleen maar mannen in rallywagens en zijn bijna alle taxichauffeurs, buschauffeurs en vrachtwagenrijders man? :'D

    Díe vind ik goed, en ik ben het hiermee eens!


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee mijn moeder reed veel beter dan mijn vader.
    En ik heb ergens gelezen/gehoort dat mannen meer ongelukken veroorzaken dan vrouwen^^


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Haha, net hetzelfde als: 'Vrouwen kunnen niet voetballen, vrouwen kunnen niet boksen, vrouwen kunnen niet sterker zijn dan een man, vrouwen kunnen geen mecanicien zijn, vrouwen kunnen geen elektricien zijn.' Boy, zo hard oneens, waarom zouden ze het beter kunnen? Vrouwen kunnen ook wat anders dan het huis schoonmaken en achter het fornuis staan hoor! Mannen interesseert het gewoon meer dus daarom voeren zij meer dan vrouwen de beroepen uit waar je auto moet rijden. Dit is zo discriminatie! Misschien kunnen ze het wel beter omdat ze er meer in geïnterresseert zijn maar als vrouwen er ook zoveel als mannen in geïnteresseert zijn, kunnen wij vrouwen óók beter autorijden als de mannen. Én er kunnen heus wel een hele boel vrouwen beter rijden als mannen.


    Only losers can act the way you do

    Bumblebee schreef:
    Oneens, dat hangt van de persoon af.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    dat ligt er aan,mijn nonkel heeft niet eens een rijbewijs maar mijn tante wel!!!Ik zeg niet dat vrouwen beter kunnen rijden hé .Het ligt er gewoon aan


    Maak mijn story's bitte/Let's do a peaceXxX

    dat is waar^^
    mijn ma wilt dat niet toegeven dus rijdt zij met de auto (daarom dat ze een hond heeft doodgereden :X)


    Just a simple "I love you" (:

    Mee eens,
    zet je trots aan de kant.
    Het is gewoon zo x)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.