• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen kunnen beter autorijden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    juist niet


    So far away..

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Praktijk niet, dat is onderzocht door AutoWeek, wanneer weet ik niet meer :'D
    Btw, waar rijd jij in dan? Tenminste, wat wil je gaan rijden? ;)
    Ikzelf zou later gewoon een Harley-Davidson kopen, daar niet van, ik wil helemaal geen auto xD

    nee wij nemen een Maseratie!^^ veeeel mooier! hihih , =']


    Je moet worden wie je bent.

    eens
    vrouwen zijn veel te voorzichtig met rijden en dat is gewoon soms slecht :']

    Dat ligt aan de persoon zelf. Mijn moeder scheurt er bijvoorbeeld op los, en mij pa is heel voorzichtig.


    blame the bully.

    Mijn vader zegt altijd dat vrouwen niet kunnen rijden.
    Wacht maar tot ik 18 ben!
    Dan rijd ik tegen een boom aan.


    Up to the sky, To win, or die!

    Oneens


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Manouk666 schreef:
    Mijn vader zegt altijd dat vrouwen niet kunnen rijden.
    Wacht maar tot ik 18 ben!
    Dan rijd ik tegen een boom aan.

    als ik 18 ben, en mijn rijbewijs heb, rijd ik niet tegen een boom aan (A)


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    (...)
    nee wij nemen een Maseratie!^^ veeeel mooier! hihih , =']

    Als je een mooie wil, neem dan een Alfa Romeo 8C, zoek dát maar eens op ik Google! :'D
    Btw, een Boss Hoss is nog veel leuker dan een Harley... En dit is een Boss Hoss ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    oneens!! :|
    mijn zus kan goed rijden dusjaa... x]


    Here I Am

    ThePhenom schreef:
    Waar. Waarom zitten er anders alleen maar mannen in raceauto's, alleen maar mannen in rallywagens en zijn bijna alle taxichauffeurs, buschauffeurs en vrachtwagenrijders man? :'D


    niet mee eens.
    Omdat mannen nou eenmaal meer van auto's enzo houden, Ik bedoel er zijn toch ook meer vrouwen die meer met makeup doen dan mannen? dat heeft er niks mee te maken. Ik denk zelf dat het misschien waar is omdat mannen meestal zich maar op 1 ding kunnen consenteren zoals autorijden. Vrouwen zijn terwijl ze achetruit aan het rijden zijn ondertussen ook bezig met andere dingen in hun hoofd.
    Haat me niet dit is mijn mening :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Creation schreef:
    (...)

    niet mee eens.
    Omdat mannen nou eenmaal meer van auto's enzo houden, Ik bedoel er zijn toch ook meer vrouwen die meer met makeup doen dan mannen? dat heeft er niks mee te maken. Ik denk zelf dat het misschien waar is omdat mannen meestal zich maar op 1 ding kunnen consenteren zoals autorijden. Vrouwen zijn terwijl ze achetruit aan het rijden zijn ondertussen ook bezig met andere dingen in hun hoofd.
    Haat me niet dit is mijn mening :Y)

    Alles wat doorgestreept is is niet de reden waarom er zoveel mannelijke chauffeurs zijn. Vrouwen hebben een breder, maar vele malen minder geconcentreerde blik dan mannen. Mannen kunnen dus beter in zich opnemen wat er in hun omgeving gebeurt. Dit is ook de reden waarom mannen zo goed zijn in racen; een vrouw zou geen 65 ronden in een bloedhete auto met adrenaline door de aderen gierend rondjes kunnen rijden. Sommigen kunnen het wel, maar dat is een zeldzaamheid. Veel vrouwen vinden auto's wel degelijk leuk, maar ze komen vaak niet verder dan het kartracen. ^^ Dat is ook de reden waarom je in de Nederlandse lagere raceklassen ineens wél vrouwen ziet; die kunnen gewoon niet meer dan racen voor de lol.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Als je een mooie wil, neem dan een Alfa Romeo 8C, zoek dát maar eens op ik Google! :'D
    Btw, een Boss Hoss is nog veel leuker dan een Harley... En dit is een Boss Hoss ^^
    Je moet een Morgan nemen (cat)


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Je moet een Morgan nemen (cat)

    Morgan als automerk is wel relaxed indeed, maar als motormerk zijn ze iets minder geslaagd :X
    Nee, neem dan als auto een Wiesmann GT :9~


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Euh, misschien. Mijn vader kan bijvoorbeeld minder goed rijden dan mn moeder. Maar de meeste -niet alle- buschauffeurs & taxichauffeurs zijn mannen, dus ja :]


    Destroy what destroys you.

    mee eens,
    mijn vader rijdt veel beter dan mijn moeder ;]


    It's not the same without you.