• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen kunnen beter autorijden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Morgan als automerk is wel relaxed indeed, maar als motormerk zijn ze iets minder geslaagd :X
    Nee, neem dan als auto een Wiesmann GT :9~
    Hebben die dan motors? :o En wat een chille auto ;o:9~


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Hebben die dan motors? :o En wat een chille auto ;o:9~

    In een ver verleden bouwden ze motoren ja, maar die waren niet echt veilig (A)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Er is bewezen dat mannen gemiddeld beter kunnen autorijden dan vrouwen.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    In een ver verleden bouwden ze motoren ja, maar die waren niet echt veilig (A)
    Oké dan. Wist ik niet x: Ik weet alleen dat het bestaat als auto omdat mijn papa er een heeft ofzo. :x

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 20:26 ]


    Only losers can act the way you do

    Niet mee eens. Ze hebben mij nog niet zien auto rijden. Gha.


    Some people make the world special just by being in it

    CherryLoser schreef:
    (...)Oké dan. Wist ik niet x: Ik weet alleen dat het bestaat als auto omdat mijn papa er een heeft ofzo. :x

    COOL.
    Bij mij heeft alleen m'n oom een leuk karretje, die rijdt een oude Chevy pick-up ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Dan moet jij mijn moeder eens meemaken,
    oneens, dus.

    Meestal is dat het geval, uitzonderlijk is het als er vrouwelijke racers in een ploeg zitten.
    Maar dat is dan wel heel stoer. :Y)
    Maar ik ben het er mee eens, de uitzonderlijke gevallen buitenhoudend.


    Where there is a sea there are pirates...

    oneens, dat vind ik nou echt onzin :8


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Mee eeeeens,

    ZET JE TROTS OP ZIJ. DOH.

    mannen zijn er beter in is be-we-he-zen.

    Geen idee, maar er zijn genoeg mannen die slechter rijden dan de gemiddelde vrouw en genoeg vrouwen die beter rijden dan de gemiddelde man. Dus ik denk da het niet uit maakt, dus oneens.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    vrouwen moeten hun trots opzij kunnen zetten,
    het is bewezen dat mannen beter kunnen rijden.

    heeft met co-ordinatie en blabla te maken weet ik veel.
    get over it. haha!

    tuurlijk zijn er vrouwen die heel goed kunnen rijden, maar het zijn in het algemeen mannen die goed kunnen rijden.

    (en boetes hebben er niks mee te maken, dat is een kwestie van aan de regels houden, dit gaat om het autorijden zelf.)

    Oneens.

    Mannen zijn meer geintresseerd in auto's enzo maar dat zegt neit dat ze beter kunnen autorijden. Mijn Maa kan beter Autorijden als me Paa. Als me Paa rijdt kom ik altijd misselijk uit de auto.

    Dat is gemiddeld zo, maar het is niet zo dat alle mannen beter zijn dan alle vrouwen in autorijden.


    Sweet dreams will come true.

    oscardebest schreef:
    Er is bewezen dat mannen gemiddeld beter kunnen autorijden dan vrouwen.

    Oh, toch wel dus. Ja, vroeg het me al af namelijk. Of hier geen statistiek van was.
    Maar ook is bewezen dat vrouwen veiliger rijden. Ik weet dat het niet echt terzake doet in deze stelling, maar wou het toch genoemd hebben :]


    No growth of the heart is ever a waste