• Als ik een mail krijg dat ik reactie op een hoofdstuk heb, ga ik die altijd bekijken. Maar het probleem is, altijd als ik dat dan wil bekijken léés ik dat zogezegd ook. Dus nu is het gevolg dat een deel al zoveel keer is gelezen terwijl het helemaal nog niet zoveel gelezen is. Misschien is dit een foutje in het systeem of zo. Misschien dat er iets aan kan gedaan worden of zo.

    Dankje n.n


    Only losers can act the way you do

    Ja, dat vind ik ook irritant. Nu weet ik niet hoeveel keer die al echt gelezen is.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het is toch gewoon zo dat die elke gebruiker maar een keer telt? Dus als je er meerder keren opkomt telt die hem gewoon een keer. Omdat het dezelfde persoon is.


    ~

    Confession schreef:
    Het is toch gewoon zo dat die elke gebruiker maar een keer telt? Dus als je er meerder keren opkomt telt die hem gewoon een keer. Omdat het dezelfde persoon is.
    Nee want als je hem leest, dus dat er een keer bij geteld word, verschijnt je storie bij laatst gelezen dus hij word telkens weer opnieuw geteld <.<


    Only losers can act the way you do

    Ja of als je um even wilt controleren of alles goed is.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    agree


    --

    -Gaat hiermee naar Rutger-


    Bored.

    idd, best irritant.


    A. ikmisje.

    Ja, ik heb hetzelfde en ik vind het best vervelend. Je hebt geen idee hoeveel mensen hem ECHT lezen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een bezoeker telt maar 1 keer in de 24 uur mee als nieuwe lezer.

    Ik heb net even ingesteld dat je zelf niet meer meetelt als lezer van je hoofdstuk (Y)


    Dit is mijn signature...

    Dankje Rutger (flower)

    Rutger schreef:
    Een bezoeker telt maar 1 keer in de 24 uur mee als nieuwe lezer.

    Ik heb net even ingesteld dat je zelf niet meer meetelt als lezer van je hoofdstuk (Y)


    Ik had al zoiets gemerkt =]
    Heel erg bedankt =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jha als je wou kijken wat er stond bij je zelf telde hij door -.- maaar nu gaat het wel beter met al die veranderingen :D


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.