• Een vriendin,voor haar verjaardag. Zei zelf is nu iets aan het bestellen voor mij. Maar ik heb zelf totaal geen idee wat ik haar kan geven. Maar ik heb wel een ideetje -> Stel u voor dat Bill veel betekende voor jouw. Zouden jullie het dan leuk vinden om een armband te krijgen met zijn naam in gegraveerd? Want ik twijfel of dat wel een leuk geschenkje is. Of heeft er hier nog iemand anders een ideetje wat ik haar kan geven? toch al bedankt aan die mensen dat willen helpen ;O!

    check de TH cadeaushop?
    -had iets gezien over een lifesize Bill die nu te bestellen is-


    BAM!

    Geef haar een naam ketting ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ehm nouja, meestal is het houden van een beroemd iemand maar een periode? Dan heb je er later niets meer aan. Misschien een armbandje met jouw en haar naam erin?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 15:28 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm nouja, meestal is het houden van een beroemd iemand maar een periode? Dan heb je er later niets meer aan. Misschien een armbandje met jouw en haar naam erin?
    die is leuk, die zou ik geven als ik jou was.


    Sweet dreams will come true.

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm nouja, meestal is het houden van een beroemd iemand maar een periode? Dan heb je er later niets meer aan. Misschien een armbandje met jouw en haar naam erin?

    Bij haar is het ondertussen al meer als 4 jaar. En ik weet dat het bij haar ook echt is. ze heeft ook,net zoals ik een tattoo genomen. Maar dan met een B. En ik weet niet of ze het wel echt leuk zal vinden moest ik het geven met onze namen erin.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 15:30 ]

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Bij haar is het ondertussen al meer als 4 jaar. En ik weet dat het bij haar ook echt is. ze heeft ook,net zoals ik een tattoo genomen. Maar dan met een B. En ik weet niet of ze het wel echt leuk zal vinden moest ik het geven met onze namen erin.
    Oh, dat is dan ook leuk zeg. Verkiest ze Bill boven jou dan?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oh, dat is dan ook leuk zeg. Verkiest ze Bill boven jou dan?
    Oeh.. Actie/Reactie.. Lekker at-rem :P xD


    He is my Hero and I'm his Heroine

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oh, dat is dan ook leuk zeg. Verkiest ze Bill boven jou dan?

    Ik weet wel dat ik belangrijk ben in haar leven. Maar ik weet dat Bill altijd op de eerste plaatst blijft staan bij haar. Boven wie dan ook.

    Ik vind dat armbandje wel mooi als geschenk. ^^

    Zoals ik de verhalen hier lees is misschien dat armbandje met Bill erin een leuk geschenk. :]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Prodigy schreef:
    Ik vind dat armbandje wel mooi als geschenk. ^^

    Moet ik het wel eerst mogen bestellen en mijn vader zijn creditkaart mogen lenen ;O Anders ga ik ook niet ver komen ><

    Ik zou jullie voorletters erin zetten.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Moet ik het wel eerst mogen bestellen en mijn vader zijn creditkaart mogen lenen ;O Anders ga ik ook niet ver komen ><

    Hahaha, inderdaad. En anders iets uit de TH-shop ofzo. ^^

    Prodigy schreef:
    Ik vind dat armbandje wel mooi als geschenk. ^^


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zou dat armbandje met jou en haar naam nemen :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.