• En dan bedoel ik niet van het lager naat het middelbaar =] Nee, BV; nu ga je veranderen van school omdat je misschien een B-attest hebt of je gaat verhuizen.
    Ik mag van mijn mama veranderen van school, ze wil juist hèèl graag dat ik naar die school ga, maar ik ben wat bang. Ik mag kiezen, maar ik wil wel naar een andere school. Maar straks vind niemand mij daar leuk :X wat dan? of straks vind IK niemand daar leuk! Nog erger! Mijn mama zegt dat mensen altijd bang zijn voor het onbekende, je weet niet wat je kzn verwachten. Daarom probeer ik niet te freaken, maar ik kan ècht niet kiezen. Op mijn school waar ik NU zit, gaan er vèèl leuke en minder leuke mensen weg. Dus ik kan ook niet voorspellen hoe het daar gaat zijn. Help! :/


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Volgend jaar ga ik naar een nieuwe school(Is mijn 4e school in het middelbaar)


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Kben nog nooit van sgool veranderd, kwil wel heel graag -.- kent tenminste niemand me!

    Ja, vier jaar geleden, we hadden een horecazaak in Ninove, en woonde in Zandbergen maar mijn moeder wou mij en mijn zus niet in zandbergen naar school laten gaan en ik heb dan voorgesteld om naar Ninove te gaan naar school, en nog geen jaar later woonde we in Ninove en hadden we ons huis verkocht, want ik wou niet leke dag op die overvolle trein zitten om naar school te gaan. Ik doe veel vrijwillig xD ik blijf dit jaar ook vrijwillig zitten xD omdat ik een B-attest heb, en als ik wil veranderen van school moet ik naar het zusterhuis gaan of naar college en dat zijn christelijke scholen en dat wil ik niet dusja xD

    Nee, ik zit al mijn hele leven (vanaf de kleuterklas dus) op dezelfde school ..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Stilettos schreef:
    Ze vinden je er vast wel leuk wees gewoon jezelf.
    En nog nooit gedaan vrijwillig veranderd van school en ook niet tegen mijn wil in.


    None but ourselves can free our minds.

    nog nooit gedaan. en wees gewoon jezelf er zullen heus wel kinderen zijn die je zeker mogen! :'D


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik Ben Dit Jaar Van School Verandert (:
    En Ik Haat Het Daar (:


    Imperfection Is Beautiful

    Ik nog niet (:
    En je moet blijven, anders gaat het daar veel te stil zijn. <3