• De stelling van vandaag luidt:
    De prijs van albums zou omlaag moeten gaan, want de artiesten verdienen meer dan genoeg.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik vind 15 euro meer dan genoeg<3


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Serendipity schreef:
    Als het goedkoper wordt kopen ook meer mensen cd's. En artiesten verdienen ook veel met concerten en merchandise (?).


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind van niet, iedereen download maar, en op die manier verdienen ze niks meer aan hun albums en cd's.

    Ik weet niet. Artiesten verdienen veel,maar volgens mij niet zoveel aan albums maar wel aan concerten,als de prijs van een album naar bedenden gaat verdienen ze er toch niets meer aan?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2009 - 12:43 ]


    Everyone smiles in the same language.

    Ja! Want het duurste album wat ik heb was 48 euro :x


    your eyes are like stars in the night.

    De artiesten verdienen wel oké, maar het meeste gaat toch naar de platenmaatschapij. En trouwens, het maakt toch geen flikker uit, pas als er 'nieuwe' albums te koop zijn voor 5 euro gaan de mensen die pas kopen. Ze downloaden liever, en gelijk hebben ze. Anders moeten we weer terug naar de walkman's; like, je moet gedownloaden nummer hebben voor je iPod/mp3/mp4/iPhone. {iTunes verdient wel goed, ^^}

    XlaukeX schreef:
    Ik weet niet. Artiesten verdienen veel,maar volgens mij niet zoveel aan albums maar wel aan concerten,als de prijs van een album naar bedenden gaat verdienen ze er toch niets meer aan?


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    De prijzen moeten niet verlagen omdat de artietsen al meer dan genoeg verdienen, maar gewoon omdat 20 euro voor een cd echt veel is. Als je een cd koopt is je zakgeld voor een maand al meteen op. Waarom denk je dat er zoveel mensen downloaden? Dat gaat veel gemakkelijker én het is gratis.

    sommige mogen wel verlaagd worden jax


    Maak mijn story's bitte/Let's do a peaceXxX

    Ja, nu downloaden mensen. Twintig jaar terug werd het opgenomen met cassettebandjes. Is dat niet net zoiets?
    En artiesten slaan hun meeste geld uit merchandise, dat gaat allemaal naar hunzelf en je kan het nu eenmaal niet downloaden :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Opzig is dat wel zo ja.
    want je kunt nu zoveel dowlaoden, echt bijna iedereen doet dat weleens. dus dat zou wel lager moeten. (aa')


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    15 Euro voor een album vind ik meer dan zat, en wie er aan verdient weet ik toch niet x'D
    Maar, ik download, en zal het blijven doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oneens
    iedereen download tegenwoordig

    Eens, 12 euro ofzo zou beter zijn (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Zo voorkom je misschien ietwat minder illegaal download, maar stel dat een gemiddeld album 18 euro kost en het wordt 15, dat scheelt drie euro. Dan denk ik niet dat alles over de toonbank vliegt en al het illegaal downloaden wordt voorkomen.


    -