• Damn, ik ben nu al dagen aan het denken omdat ik heel graag een nieuwe story wil beginnen, maar alles is al zo'n beetje gebruikt qua ideetjes, en ik vind het ook weer zo'n kut streek om een idee van iemand anders af te pikken. Apff,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja inderdaad daar heb je wel gelijk in (aa')


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Een beetje heb je wel gelijk, maar toch heb je een beetje ongelijk. Het hang er vanaf wat origineel voor jou is. Ik bedoel sommige vinden: 'Ik zat in een café, ik ontmoette Bill Kaulitz en ik trouwde met hem' origineel, dan is het voor hun natuurlijk makkelijk om een 'origineel' verhaal te verzinnen maar als je écht origineel wilt zijn is het gewoonweg ten eerste moeilijk om een idee te vínden en als je ziet dat iemand dat idee al heeft, so what? Jou idee zal nooit hélemaal hetzelfde zijn als de ander dus met het origineel hoofdidee plus jou andere originele ideeën in het verhaal is het wel origineel ookal heeft iemand anders het ook. Dat is níét stelen want jou andere ideeën maakt het van jou en niet van de ander dus is het niet gestolen. En trouwens als je het had verzonnen voor dat je wist dat het bestond is het toch wel origineel -dan is het jou éígen origineel ideetje. :9~

    Nou ja, zo denk ik dan
    (cat)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2009 - 21:48 ]


    Only losers can act the way you do

    Heel sympathiek dat je niet andermans idee wilt stelen, maar tegenwoordig kijk ik nergens meer van op.
    Er zijn heel veel Twincest-verhalen, maar allemaal met een andere verhaallijn.
    Succes!


    -

    Dat viel me eerder ook al op. Het is echt moeilijk om nog een goed verhaal te verzinnen waar mensen door geboeid zijn. Enkel SA's zijn nog makkelijk om te schrijven.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dan maak je toch iets onorgineels, kan jou het schelen, als jij het maar leuk vind om te schrijven.


    Life is hard and then we die

    kvind gewoon, de standaard verhalen leuk.Dat een meisje een (beroemde) jongen ofzo ontmoet en na een tijdje verlieft worden.Maar het moet natuurlijk niet allemaal te snel gaan hé (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    maak een story over mijn geweldige droom:D:D

    echt vet vaag: ik was met hond aan lopen,, werd ik ontvoerd door beste vrienden van mijn vriendje,, en als ik niet zou meewerken dan zou ik hem nooit meer zien -.-' maar ze waren opzich best aardig op 1tje na die was vet agressief,, en toen wou ik naar huis maar mocht niet,, sloeg ik die gast met vlakke hand in gezicht sloeg hij mij met vuist en had ik paars gezicht,, en toen ging ik douchen met andere gast en werd hij g**l en toen werd ik wakkerxD

    ik dacht er zelf over om verhaaltje over te maken maar ik ben er te lui voor en heb geen zin om me moe te typen:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Oh, dat heb ik echt te vaak!
    Maar kijk, als je eens iets origineels wilt verzinnen, maar het niet lukt, doe dan het tegenovergestelde. Schrijf gewoon iets wat al bestaat en heb je daar genoeg aan, dan begin je weer aan iets nieuws, gewoon iets dat opeens in je hoofd is geschoten, en als je gewoon schrijft, schrijft, en schrijft, schiet er op een bepaald moment iets zeer origineels in je hoofd.
    Je moet gewoon schrijven en schrijven. Dat is de oplossing. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    JustHateLove schreef:
    maak een story over mijn geweldige droom:D:D

    echt vet vaag: ik was met hond aan lopen,, werd ik ontvoerd door beste vrienden van mijn vriendje,, en als ik niet zou meewerken dan zou ik hem nooit meer zien -.-' maar ze waren opzich best aardig op 1tje na die was vet agressief,, en toen wou ik naar huis maar mocht niet,, sloeg ik die gast met vlakke hand in gezicht sloeg hij mij met vuist en had ik paars gezicht,, en toen ging ik douchen met andere gast en werd hij g**l en toen werd ik wakkerxD

    ik dacht er zelf over om verhaaltje over te maken maar ik ben er te lui voor en heb geen zin om me moe te typen:P

    Wat een dromen heb jij, zeg... =|


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb er eigenlijk nog nooit moeite mee gehad ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb al heel lang geen inspiratie meer.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben net een nieuwe begonnen & hij is heel origineel. (nerd)
    kijk maar. Ghaha.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 22:15 ]


    A. ikmisje.

    Sunflower schreef:
    Ik ben net een nieuwe begonnen & hij is heel origineel. (nerd)
    kijk maar. Ghaha.


    A. ikmisje.

    Eigenlijk zou een originele serie schrijven niet lastig moeten zijn. Er zijn een paar dingen die je anders kunt doen dan de meeste users hier op Q en je hebt een serie. Bijv: meestal zijn de hoofdpersonen tieners. Je kan de leeftijd wijzigen. En ipv beroemde personen gewone mensen gebruiken. En een jongen ipv een meisje. Een interessante locatie, bijv. een kraakpand, gevangenis, etc. Verder kan je een bepaald - naar keuze - weerelement naar voren laten komen, bijv. regen/sneeuw dat centraal staat. Of - wat bij mij vaak voorkomt - aandachtig naar nummers luisteren en daar komt vaak een idee uit voortvloeien. Of de krant pakken. Allemaal potentiele ideeen die voor het oprapen liggen. Aan de schrijver de kunst om ze uit te werken.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2009 - 22:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste