• De stelling van vandaag luidt:
    Krakers moeten allemaal opgepakt worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Wat maakt dat nu uit?
    Die huizen staan toch leeg, wie heeft er dan last van?
    Laat ze gewoon doen, ik heb er nooit problemen mee gehad, jullie wel soms ofzo?


    Where there is a sea there are pirates...

    Hmm.. ik vind van niet.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    denk het? xd'


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Katherine schreef:
    Wat maakt dat nu uit?
    Die huizen staan toch leeg, wie heeft er dan last van?
    Laat ze gewoon doen, ik heb er nooit problemen mee gehad, jullie wel soms ofzo?



    men kan er problemen van krijgen.
    en ik moet zeggen dat ik vind dat ze consequent moeten blijven. denk dat grotendeels het te maken heeft met de economie, en zodra men bv zou vermelden 'je mag verblijven in zo'n pand.' nou ik weet niet wat er dan allemaal gebeurd?..

    dan geld dat voor meerdere dingen want 'men heeft er toch geen last van.' daar heeft het toch niks mee te maken?

    Oke en dan? Krijg je lekker volle gevangenissen.
    Ik zou me persoonlijk meer druk maken om de echte bandieten. Naar mijn mening mogen die mensen er blijven tot er een 'hoger doel' is gevonden voor die huizen. Ik ben te moe en te lui om te bedenken wat dat wel niet zou moeten zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    screamlauder schreef:
    (...)


    men kan er problemen van krijgen.
    en ik moet zeggen dat ik vind dat ze consequent moeten blijven. denk dat grotendeels het te maken heeft met de economie, en zodra men bv zou vermelden 'je mag verblijven in zo'n pand.' nou ik weet niet wat er dan allemaal gebeurd?..

    dan geld dat voor meerdere dingen want 'men heeft er toch geen last van.' daar heeft het toch niks mee te maken?

    Toch beter dat ze in een leegstaand huis blijven in plaats van op straat rond te hangen.


    Where there is a sea there are pirates...

    zolang ze nix doen wat fout is niet.


    Dumdidido